رئیس جمهور در نشست فوق‌العاده هیئت دولت:

روشنگری به‌‌ موقع، فرصت دروغ‌پردازی را از دشمن می‌گیرد

1401/09/27 - 11:52 - کد خبر: 83499 نسخه چاپی

نصر: رئیسی، صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتمادسازی در جامعه برشمرد و گفت: روشنگری و تبیین به‌ موقع و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.

به گزارش نصر، رئیسی، امروز شنبه در نشست فوق‌العاده هیئت دولت، با اشاره به سفر دو روز گذشته به استان خراسان جنوبی، حضور با نشاط و صمیمی مردم در استقبال از دولت خود را از جلوه‌های با شکوه نمایش دلبستگی و پیوند قشرهای مختلف به انقلاب و نظام اسلامی، دانست و با تشکر از حضور انقلابی مردم، بر اجرای سریع و کامل مصوبات سفر‌های استانی تأکید کرد.
  رئیس جمهور در این نشست، صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتمادسازی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: در کنار تلاش بی‌وقفه و به‌کارگیری ساز و کار‌های مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین به‌موقع و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج سواری و دروغ پردازی را از دشمنان می‌گیرد.
 رئیسی از دولتمردان خواست در دفاع حقوق از مردم و مقابله با سودجویی‌ها و سودجویان، تمام قد در میدان حاضر باشند و اگر در مواردی انجام این وظیفه امکان‌پذیر نبود، علل آن را برای مردم و مراجع ذی‌صلاح، تشریح کنند.
انتهای پیام/
روشنگری به‌‌ موقع، فرصت دروغ‌پردازی را از دشمن می‌گیرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار