معاون وزیر راه:

توسعه زیرساخت‌‌ها را به بخش خصوصی می‌سپاریم‌

1401/09/27 - 11:45 - کد خبر: 83496 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راهبرد ماست، گفت: تلاش می‌کنیم توسعه زیر ساخت‌ها را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم.

به گزارش نصر، نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته امروز با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، افتتاح شد.
بر اساس اطلاعات مندرج در شناسنامه نمایشگاه، ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی حوزه حمل و نقل به همراه شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه امسال حضور دارند.
در ابتدای این مراسم، شهریار افندی‌زاده، معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه حمل و نقل می‌تواند برای اقتصاد کشور مفید واقع شود، اظهار داشت: ۲۶ آذرماه یادآور تلاش‌ عزیزانی است که توانستند در جنگ تحمیلی کالا اساسی جابه‌جا کنند که در سال ۱۳۷۶ روز ۲۶ آذر روز حمل و نقل نامگذاری شد. 
وی با اشاره به اینکه روز اول دی‌‌ نیز روز راهدار است که پیشاپیش به این عزیزان هم تبریک می‌گویم، گفت: در این نمایشگاه حدود ۳۱۱ شرکت و سازمان حضور دارند که از این تعداد ۹۰ شرکت دانش بنیان هستند.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال از شرکت‌های خارجی دعوت شده است و حدود ۱۷ هیات خارجی برای بازدید از این نمایشگاه در ایران حضور پیدا کرده‌اند.
افندی‌زاده با بیان اینکه در وزارت راه و شهرسازی طرح جامع حمل و نقل اجرایی خواهد شد، گفت: استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راهبرد ماست و اگر بتوانیم از این بخش استفاده می‌کنم می‌توانیم مانند کشورهای پیشرفته از شرکت‌های خصوصی بهره ببریم.
معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نگاه عمیق‌تری خواهیم داشت تا توسعه زیر ساخت‌ها را در اختیار بگیرد. 
افندی‌زاده با اشاره به تاثیر ‌فناوری در حمل و نقل گفت: امیدوار هستم، شرکت‌های دانش‌بنیان کمکی برای وزارت راه و شهرسازی باشند.
انتهای پیام/
 توسعه زیرساخت‌‌ها را به بخش خصوصی می‌سپاریم‌ خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار