رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت خبر داد:

جذب سربازان هیأت علمی در وزارت بهداشت/ توزیع 300 نیروی متخصص در مناطق محروم

1401/09/27 - 11:26 - کد خبر: 83490 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت از جذب سربازان هیئت علمی و نیروهای تخصصی به مجموعه وزارت بهداشت با همکاری ستادکل نیروهای مسلح خبرداد.

به گزارش نصر، چنگیز آشتیانی رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت در رادیو گفت وگو به سه اتفاق مثبت در این وزارتخانه اشاره و عنوان کرد: حدود 300 نفر از نیروهای فوق تخصص وزارت بهداشت در مناطق کمتر برخوردار به شکل هدفمند توزیع شدند.
وی همچنین از توزیع نیروهای متخصص با رتبه‌های برتر بُردهای تخصصی خبرداد و افزود: بیش از یکصد نفر از این نیروهای متخصص و توانمند طی سه هفته گذشته بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با تمرکز بر دانشگاه‌های کمتر برخوردار توزیع شدند.
رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: اتفاق مثبت سومی که در وزارت بهداشت رخ داده، جذب سربازان هیئت علمی و نیروهای تخصصی به مجموعه وزارت بهداشت است که با همکاری ستادکل نیروهای مسلح انجام خواهد شد.
آشتیانی افزود: قرار است که این نیروهای تخصصی و فوق تخصصی خدمت نظام وظیفه خود را در قالب سرباز هیئت علمی وزارت بهداشت سپری کنند. این سربازان حدأقل 48 ماه مدت سربازی را به صورت هیئت علمی در مجموعه‌های دانشگاهی وزارت بهداشت سپری خواهند کرد و از کلیه حقوق و مزایای هیئت علمی نیز برخوردار می‌شوند.
وی با بیان اینکه این سربازان در مدت سربازی باید به صورت تمام وقتِ جغرافیایی در خدمت مجموعه باشند گفت: این کار موجب تقویت درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی وزارت بهداشت می‌شود و در عین حال، سربازان از مزایای تمام وقت جغرافیایی نیز استفاده می‌کنند و در حقیقت، یک رضایت دو طرفه وجود دارد.
رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت، هدف از توزیع نیروهای سرباز هیئت علمی را گسترش متوازن توانمندی وزارت بهداشت در اقصی نقاط کشور با تمرکز بر مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که اعضای متخصصانی که مناطق کمتر برخوردار را انتخاب کردند در اولویت این طرح قرار گیرند.
انتهای پیام/
جذب سربازان هیأت علمی در وزارت بهداشت/ توزیع 300 نیروی متخصص در مناطق محروم خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار