خبر/

عضویت استاد دانشگاه تبریز در کارگروه آلودگی هوا

1401/09/27 - 09:25 - کد خبر: 83470 نسخه چاپی

نصر: لیلا خازینی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز با حکم علی اکبر صالحی قائم مقام رئیس و معاون پژوهشی فرهنگستان علوم به عنوان عضو کار گروه آلودگی هوا تعیین شد.

به گزارش نصر، در حکم وی آمده است: نظر به تجارب و سوابق ارزنده جناب عالی، بر اساس تصمیم اتخاذ شده در اتاق فکر تغییر اقلیم و پیشنهاد مسئول اتاق فکر، به موجب این ابلاغ برای مدت یک سال به عنوان عضو کار گروه آلودگی هوا تعیین می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و همراهی و هفکری سایر اعضای محترم کارگروه در انجام برنامه های مد نظر اتاق فکر شامل برگزاری سخنرانی های عمومی، تدوین کتاب و استخراج گزارش سیاستی از آن موفق و موید باشید و نتیجه نهایی کار برای برون رفت از دغدغه های تغییر اقلیم کشور موثر و کارگشا باشید.
برپایه همین گزارش، لیلا خازینی؛ دانشیار دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز است. معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده مهندسی شیمی و نفت، عضو انجمن هوای پاک، عضو هیئت تحریریه همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا، عضو انجمن مهندسی شیمی، عضو انجمن توسعه بهره‌وری ایران، مشاور رئیس دانشگاه تبریز در امور بانوان و ... از جمله سوابق شغلی و عضویت در انجمن‌ها و مراکز علمی وی می باشد.
منتخب وزارت علوم به عنوان عضو هیئت علمی برتر در همکاری جامعه و صنعت، 1399، انتخاب استاد برتر فناوری در دانشگاه تبریز، در سال‌های 1397 و 1399،  منتخب وزارت علوم به عنوان مجری طرح پژوهشی برتر، 1398، احراز شرایط نخبگی و استخدام به عنوان نیروی ممتاز در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران (1384) در شرکت پالایش نفت تبریز، مجری یک طرح کلان ملی، 1 طرح بین المللی مشترک با کشور فرانسه، 2 طرح صنعتی تقاضا محور  و مجری 1 طرح داخلی،  انتشار 17 مقاله در ژورنال‌های معتبر خارجی و  داخلی، ارایه 7 مقاله در کنفرانس‌های بین المللی،9 مقاله در کنفرانس‌های ملی و ... از جمله دیگر افتخارت علمی و پژوهشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.
انتهای پیام/
عضویت استاد دانشگاه تبریز در کارگروه آلودگی هوا نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار