رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

مدیریت رفتار سازمانی در دستور کار قرار گیرد

1401/09/26 - 23:00 - کد خبر: 83459 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان ثبت احوال کشور: رفتار سازمانی و مدیریت آن در به کار گیری افراد بسیار موثر است.

به گزارش نصر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور در اختتامیه همایش دو روزه رابطین گزینش این سازمان با تاکید بر اینکه در طول سال باید مشغول گزینش و آموزش کارکنان باشیم، گفت: بحث گزینش بسیار مهم است؛ چراکه گزینش جدا از سازمان نیست، جزو ارکان اصلی حوزه منابع انسانی و به کارگیری نیروی انسانی است.
آقای هاشم کارگر با اشاره به نقش رفتار و نحوه عملکرد کارکنان در سازمان افزود: باید در گزینش سعی شود تا افراد اصلح شناسایی و به کار گرفته شوند و برای بهره وری در حوزه انسانی با آموزش مناسب در مسیر صحیح حرکت نمایند.
وی با بیان اینکه رفتار سازمانی و مدیریت آن در به کار گیری افراد بسیار موثر است، گفت: گزینش به نوعی قضاوت بوده و لبه تیغ حرکت می‌کند بنابراین باید با نگاه اسلامی و دینی از مسیر خارج نشویم و عدل و انصاف را مدنظر قرار دهیم.
آقای کارگر با اشاره به صفات گزینشگر، تصریح کرد: افراد گزینشگر باید متواضع و عادل بوده و با مطالعه و آموزش دائماً به سمت ارتقا عملکرد خود حرکت کنند.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به سنگینی و شأن قضاوت و مسئولیت دنیوی و اخروی کار گزینش افزود: مردم شناسی و آسیب شناسی در گزینش بسیار مهم است و درحقیقت یکی از ارکان اصلی این مجموعه به شمار می‌رود چراکه باید با تصمیم‌های صحیح افراد انتخاب و در بهترین مسیر قرار دهند.
انتهای پیام/
مدیریت رفتار سازمانی در دستور کار قرار گیرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار