همزمان با شب یلدا توسط انجمن خیریه فرزندان رحمت انجام می شود:

توزیع 600 پک یلدایی برای کودکان رحمت در تبریز

1401/09/26 - 21:02 - کد خبر: 83451 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل انجمن خيريه فرزندان رحمت از توزیع 600 پک یلدایی برای کودکان کار و خیابانی در تبریز همزمان با شب یلدا توسط این انجمن خبر داد.

به گزارش نصر، رامین نوابی در تشریح برنامه یلدانه انجمن خیریه فرزندان رحمت گفت: طبق سنوات گذشته امسال نیز به بهانه یلدا ۶۰۰ پک با محتوای میوه یلدا، هندوانه، پشمک، آجیل شب یلدا، کاپشن و لباس گرم در بین کودکان کار و خیابان و خانواده های عضو این انجمن توزیع خواهد شد.


وی با بیان اینکه 500 خانوار نیازمند تحت پوشش انجمن خیریه فرزندان رحمت قرا دارند، افزود: در حال حاضر ۴۸۰ کودک کار و خیابانی ساماندهی و ثبت عضویت شده اند، که چون برخی از آنها خواهر یا برادر دارند، انجمن در مجموع 600 پک توزیع می کند.
نوابی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۲ کودک بی سرپرست و بد سرپرست بصورت شبانه روزی در مرکز نگهداری می شون،  افزود: تاکنون ۱۲۸ کودک از این مجموعه ترخیص و بازپیوند شده اند که خانواده هایشان تحت پوشش انجمن قرار دارند.
مدیرعامل انجمن خيريه فرزندان رحمت افزود : انجمن فرزندان رحمت به غیر از مرکز کودکان کار صاحب امتیاز ۳ مرکز دیگر نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست (از ۶ سال به بالا) و مرکز ‌راه‌نوین (با وظیفه ساماندهی زنان سرپرست خانوار و آسیب های اجتماعی) است.
نوابی خاطرنشان کرد: انجمن خيريه فرزندان رحمت از سال ۷۷ ایجاد و از  سال ۸۸ مجوز بهزیستی را دریافت کرده است که در طول سال چهار کمپین حمایتی مهرانه _ ضیافت مهربانی (ورود ماه مبارک رمضان)_یلدای مهربان  و عیدانه برای کودکان کار و خیابانی شهر تبریز برگزار کرده و با توزیع پک های حمایتی نسبت به رفع نیازهای اولیه کودکان اقدم می کند.
وی افزود: در کمپین مهرانه در مهر ماه هر سال برگزار و هزینه ثبت نام مدارس و لوازم التحریر و لباس مدرسه کودکان تامین می شود، امسال نیز 700 نفر کودک دانش آموز پک مهرانه دریافت کردند.
مدیرعامل انجمن خيريه فرزندان رحمت تصریح کرد: این انجمن تنها مجموعه خیریه است که در سطح شهر صندوق و یا قبوض دریافت وجه خیریه ندارد، و منابع مالی این انجمن از طریق بنگاههای زودبازده خود مجموعه و اسپانسرهای دائمی مجموعه آمبولانس ناجی و صنایع غذایی لذت یارات تامین می شود.
انتهای پیام/
توزیع 600 پک یلدایی برای کودکان رحمت در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار