دست وزارت ورزش درد نکند!

تیم ملی شکست می خورد و حواله خودرو می گیرد

1401/09/26 - 11:05 - کد خبر: 83376 نسخه چاپی

نصر: ملی پوش دوومیدانی به انتقاد از رفتار مسئولان و وزارت ورزش در پرداخت پاداش های بی حساب و کتاب به فوتبالیست ها و تبعیض میان ورزشکاران پرداخت.

به گزارش نصر، رضا قاسمی دوومیدانی کار در گفت و گویی، در خصوص گلایه‌های ورزشکاران نسبت به تبعیض میان فوتبال و رشته‌های غیر فوتبالی و دادن حواله خودرو به ملی پوشان فوتبال علی رغم نتایج ضعیف در جام جهانی که پرداخت آن به تایید مسئولان هم رسیده گفت: در این چندسال همیشه همین طور بوده. دوره‌های قبل هم تیم ملی فوتبال شکست می‌خورد و کلی هدیه دریافت می‌کرد و حالا هم حواله خودرو اما رشته‌های انفرادی مثل ما و یا حتی رشته‌های دیگر که این همه زحمت می‌کشیم و مدال کسب می‌کنیم این طور پاداش نمی‌گیریم. من خودم به شخصه 9 مدال آسیایی دارم اما یک ماشین نتوانستم بخرم حتی با جوایز! در این شرایط فوتبالیست‌ها با قراردادهای میلیاردی که دارند باز هم تشویق می‌شوند. تیم ما فقط به فکر حواله خودرو و پاداش است؛ همین می‌شود که می‌بازیم. این همه ماشین‌های مدل بالا میلیاردی سوار می‌شوند و واقعا نمی‌دانم این خودرو برای چیست؛ دست وزارت ورزش درد نکند.
قاسمی در ادامه تصریح کرد: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا است اگر تیم ملی توانست کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد که این پاداش‌ها نوش جانشان اما اگر نتوانستند این پول‌ها هزینه الکی و هدر دادن بیت‌المال  است چون ورزشکاران دیگر این همه مدال کسب می‌کنند. فوتبال فقط یک مدال می‌آورد البته که چندین سال است نتوانسته حتی در آسیا قهرمان شود! در ورزش‌های انفرادی اکثرا هزینه‌ها با خود ورزشکاران است اما ورزش‌های تیمی تمام هزینه‌ها با خود تیم است.
انتهای پیام/
تیم ملی شکست می خورد و حواله خودرو می گیرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار