مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد؛

ثبت‌نام بیش از ۳۴۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی‌ ارشد

1401/09/25 - 15:56 - کد خبر: 83326 نسخه چاپی

نصر: مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از آغاز فرایند ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد تا به این لحظه، بیش از ۳۴۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش نصر، علیرضا کریمیان ضمن اعلام این خبر، گفت: فردا شنبه ۲۶ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
وی افزود: متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و علاقه‌مندان به شرکت در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور که در زمان مقرر موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند تا پایان شامگاه شنبه ۲۶ آذر ماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
کریمیان تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی حوزه‌ها، کارت آزمون، دفترچه‌های سؤالات و پاسخنامه‌ها امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان از فرصت باقی مانده استفاده کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت‌نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده هفت رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
ثبت‌نام بیش از ۳۴۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی‌ ارشد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار