خبر/

آذربایجان شرقی، استان برتر در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شد

1401/09/25 - 14:12 - کد خبر: 83322 نسخه چاپی

نصر: استان آذربایجان شرقی در بیست‌وسومین مراسم معرفی پژوهش‌گران و فناوران برتر کشور، به‌عنوان استان برتر در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی و صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز به عنوان حامیان برگزیده پژوهش و فناوری مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، آذربایجان شرقی به همراه استان‌های البرز و مازندران، به عنوان استان‌های برتر در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شدند.
انتخاب استانداران برگزیده حامی پژوهش و فناوری، براساس مستندات برنامه‌ها و دستاوردهای پژوهشی استانداری‌ها ازجمله پژوهش‌های علمی، میزهای اندیشه‌ورزی، تولید علم بومی، نشست‌های تخصصی و انجام طرح‌های پژوهشی مبتنی بر پاسخ‌گویی به مسائل و نیازها انجام شده و استان آذربایجان شرقی برای پنجمین بار است که در سال‌های اخیر موفق به کسب این مقام شده است.
در این آیین همچنین از ۳۱ پژوهش‌گر برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و ۱۸ فناور برتر کشور در ۵ بخش دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، دانشجویی و دستگاه‌ها تجلیل و قدردانی شد.
انتهای پیام/
آذربایجان شرقی، استان برتر در حوزه پژوهش و فناوری معرفی شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار