بهتاج:

تزریق انرژی و انگیزه مضاعف به تراکتور با حضور «خمز»/ اردوی منظم و مفید در آنتالیا داشتیم

1401/09/24 - 23:18 - کد خبر: 83312 نسخه چاپی

نصر: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: با حضور «خمز» انرژی و انگیزه مضاعف به تراکتور تزریق شده است.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج در جلسه مالک باشگاه با اعضای تیم، اظهار داشت: با استفاده از فرصت تعطیلی لیگ برتر، اردوی دو هفته‌ای بسیار منظم و مفید در شهر آنتالیای ترکیه برگزار کردیم و پس از پشت سر گذاشتن تمرینات منظم، دو بازی تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند در این اردو برگزار کردیم. آقای «قربان بردیف» در روز پایانی اردوی ترکیه از تراکتور جدا شد، ولی خوشبختانه با درایت بزرگان تیم، آرامش و انسجام تیمی‌مان حفظ شد.
وی افزود: با حضور آقای نصرتی تمرینات تیم در تبریز پیگیری شد تا اینکه با تدابیر هیات مدیره و حمایت مالک باشگاه، آقای خمز به عنوان یک مربی با دانش به تیم اضافه شد و در این مدت تمرینات مرتب و خوبی پشت سر گذاشته‌ایم. امروز سومین بازی دوستانه را برگزار کردیم و سه شنبه هفته بعد در ادامه بازی‌های لیگ برتر به مصاف پیکان خواهیم رفت.
بهتاج با بیان اینکه خمز مربی با دانش و فعالی است، گفت: با حضور ایشان انرژی و انگیزه مضاعف به تیم تزریق شده است. بازیکنان باید با تلاش بیشتر خودشان را با شرایط جدید وفق دهند تا در بازی‌های باقی مانده امتیازات کامل را کسب کنیم.
وی گفت: قدردان آقای زنوزی و مدیران هلدینگ دریک و شرکت‌های تابعه همچون آتا و رخش خودرو هستیم که همواره کمک حال تراکتور هستند.
انتهای پیام/
تزریق انرژی و انگیزه مضاعف به تراکتور با حضور «خمز»/ اردوی منظم و مفید در آنتالیا داشتیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار