نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز خبر داد؛

تامین مالی از بازار سرمایه روشی برای رفع مشکلات صنعتگران 

1401/09/25 - 17:44 - کد خبر: 83308 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه این همایش می تواند شروع فرآیند تامین مالی از بازار سرمایه باشد، افزود: امیدواریم فعالان اقتصادی استان از این منابع بتوانند استفاده کنند و کسب و کارهای خود را گسترش دهند.

به گزارش نصر، عباس کمالی در حاشیه همایش تامین مالی بازار سرمایه در گفتگو با نصر، ضمن اشاره به کنترل نقدینگی از طرف بانک ملی و کمبودن سهمیه های استانی در بحث تامین مالی، گفت: موضوع همایش بیان روش های تامین مالی برای شرکت های تولید کننده، بازرگانان و صادرکنندگان از منابع مالی صندوق های سرمایه گذاری است و چراکه با کاهش نقدینگی بانک به فکر تامین منابع مالی از صندوق های سرمایه گذاری افتادیم و این همایش هم در همین زمینه تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه این همایش می تواند شروع فرآیند تامین مالی از بازار سرمایه باشد، افزود: امیدواریم فعالان اقتصادی استان از این منابع بتوانند استفاده کنند و کسب و کارهای خود را گسترش دهند.
نائب رئیس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه وظیفه ذاتی اتاق شناسایی صندوق های فعال و دارای تایید بانک مرکزی است، ادامه داد: در تلاش هستیم صاحبان صندوق را  با فعالان اقتصادی استان اشنا کنیم تا منابع مالی اعضا از طریق این صندوق ها تامین کنیم.
کمالی اضافه کرد: انشاالله آموزش های متعدد اتاق تبریز بتواند مشکلات اعتباری، بیمه ای و سایر مسائل اعضا و صاحبان صنعت را رفع کند.
شایان ذکر است،همایش تامین مالی از بازار سرمایه با همکاری آژانس خبری تحلیلی شهر بورس و اتاق بازرگانی تبریز صبح امروز (پنجشنبه 24 آذر) در محل اتاق بازرگانی تبریز، برگزار شد.
انتهای پیام/
تامین مالی از بازار سرمایه روشی برای رفع مشکلات صنعتگران  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار