خبر/

همایش تامین مالی بازار سرمایه قدم مثبتی در توسعه اقتصاد آذربایجان شرقی

1401/09/24 - 17:38 - کد خبر: 83292 نسخه چاپی

نصر: اولین همایش تامین مالی از بازار سرمایه با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، صاحبان صنایع، کارشناسان، علاقه‌مندان و فعالان بازار سرمایه در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، همایش تامین مالی از بازار سرمایه با همکاری آژانس خبری تحلیلی شهر بورس برگزار شد.
امیر توپچی پور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه تخصصی شهر بورس در گفتگو با نصر با اشاره به اینکه شرکت های صنعتی نیاز به تامین مالی دارند، گفت: فعالان صنعتی پیش از این، از بانک ها تامین مالی می شدند اما در شرایط اقتصادی فعلی شرایط تامین مالی سخت شده است.
وی با بیان اینکه در بازار سرمایه امکاناتی وجود دارند که  تامین مالی را برای صنعتگران معقول تر کرده است، افزود: شرکت ها در آذربایجان شرقی هنوز با مزیت های این بازار آشنایی ندارند.
این روزنامه نگار حوزه اقتصادی ادامه داد: همایش تامین مالی از بازار سرمایه با هدف آشنایی صاحبان صنایع با راه حل ها و مزایای این بازار برگزار شد تا بتوانند فعالیت خود و از ابزارهای بازارهای سرمایه بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: رسانه تخصصی شهر بورس ایده برگزاری این همایش را ارائه داد و با استقبال خوبی روبرو شد و این همایش قدم مثبتی برای توسعه در این عرصه در استان خواهند بود‌.
توپچی پور افزود: همایون دارابی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سبدگردان داریوش، میثم فدایی مدیرعامل تامین سرمایه دماوند و شهاب موسوی مدیرعامل هلدینگ آسا از سخنرانان این همایش هستند.
شایان ذکر است، دارابی، فدایی و موسوی؛ در بخش پایانی برنامه و طی یک پنل تخصصی پاسخگوی سوالات حاضران بودند.
مخاطبان این همایش، فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی، صاحبان صنایع، کارشناسان، علاقه‌مندان و فعالان بازار سرمایه هستند که در قسمت پنل تخصصی نیز سوالات خود را درباره تامین مالی از بازار سرمایه مطرح کردند.
انتهای پیام/
همایش تامین مالی بازار سرمایه قدم مثبتی در توسعه اقتصاد آذربایجان شرقی گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار