معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:

تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ناکافی است

1401/09/24 - 15:40 - کد خبر: 83285 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه عرصه فضای مجازی بهترین محل برای ارایه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: متاسفانه تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی کافی نیست.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی سالروز گرامیداشت شهادت سردار ‌قاسم سلیمانی و تشییع و تدفین پیکرهای شهدای گمنام در استان، افزود: باید توجه داشت که فضای مجازی بهترین عرصه برای مقابله با تبلیغات منفی دشمنان و تبیین واقعیت‌های انقلاب اسلامی است که باید حداکثر استفاده از آن صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه حضور پیکر مطهر شهدا در شهرها و بخش ها، جامعه را به عطر شهادت معطر می‌کند و برکات فراوانی دارد، اظار داشت: شهدا در طول حیات مبارک خود مایه خیر و برکات زیادی برای ما بودند و نباید اجازه دهیم دلاورمردی‌ها و حماسه‌آفرینی‌های بی‌نظیر آنان به فراموشی سپرده شود.
محمدی به جایگاه رفیع سردار شهید سلیمانی در نهضت اسلامی اشاره و اضافه کرد: باید تمام تلاش‌ها بر برگزاری شکوهمند سالروز شهادت ایشان معطوف شود.
وی بر لزوم تشریح و تبیین شخصیت شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: اگر ابعاد مختلف زندگی این شهید والامقام از جهات گوناگون نظیر ارتباط با خانواده، نحوه تعامل با جوانان، سبک فرماندهی تبیین شود، می‌تواند در تربیت صحیح نسل جدید و الگوسازی برای گام دوم انقلاب بسیار مفید و کارساز باشد.
محمدی با بیان اینکه باید در کنار اجرای برنامه‌های متداول این مناسبت، به موضوع تولید محتوا و شیوه‌های خلاقانه و مبتکرانه نیز توجه شود، دهه بصیرت را بهترین فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی برای عموم مردم و به‌ ویژه جوانان دانست.
وی به ظرفیت بالای هیات‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی برای مشارکت در برنامه‌های دهه بصیرت و تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و افزود: ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از مناسبت‌ترین زمان‌ها برای استفاده از ظرفیت هیات‌های مذهبی برای روشنگری و تبیین و مأنوس ساختن جوانان با شهدای والامقام کشورمان است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اعلام اینکه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در تبریز روز یکشنبه آینده برابر با 27 آذر برگزار می شود، گفت: این مراسم همزمان با ایام سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) راس ساعت 10 در سالن حجاجِ فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز برگزار خواهد شد.
امیر دریادار دوم رضا عباسی از عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار آذربایجان شرقی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و به‌ خصوص جوانان و نوجوانان دعوت کرد تا با حضور حماسی و باعظمت در مراسم شکوهمند استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام، تاکید دوباره بر پیروی و تبعیت از آرمان‌های امام راحل و وصایای نورانی شهدا و نیز اطاعت از منویات رهبری داشته باشند.
 انتهای پیام/
تبیین واقعیات انقلاب اسلامی در فضای مجازی ناکافی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار