با حضور کارگردان و عوامل فیلم صورت می گیرد؛

بررسی فیلم مستند کوتاه «بی سایگان» در برنامه سینما گپ تبریز

1398/09/11 - 12:17 - کد خبر: 8313 نسخه چاپی

نصر:نهمین برنامه «سینما گپ» ضمن نمایش فیلم مستند کوتاه «بی سایگان» ساخته مجتبی رضایی، به نقد و بررسی این فیلم می‌پردازد.

به گزارش نصر ، علی‌اکبر افتخار منتقد فیلم و مجری طرح «سینما گپ» ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: «این برنامه ساعت 17روز پنج‌شنبه 14 آذر 1398 در محل سالن سینماتک واقع در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز (سینما ناجی) به نشانی تبریز-اول سربالایی ولی‌عصر- جنب پارک باغلارباغی برگزار خواهد شد که در آن فیلم کوتاه مستند باغ فرشته با حضور کارگردان و عوامل سازنده فیلم به نمایش در آمده و  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
برنامه «سینما گپ» توسط حوزه هنری آذربایجان‌‌شرقی و با همکاری انجمن سینماگران استان با هدف هم‌افزایی میان هنرمندان عرصه سینما و ایجاد فضای بحث، تعامل و مشارکت در گفت‌وگو پیرامون فیلم‌های کوتاه و بلند سینمایی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای تمام سینماگران و علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.   

گفتنی است فیلم مستند کوتاه «بی سایگان» روایتی از جهان بینی و زندگی بیماران اعصاب و روان و نگرش آن‌ها به موضوع «عشق» را به تصویر می‌کشد که در بیمارستان اعصاب و روان رازی تبریز ساخته شده است. این فیلم تندیس و جایزه بهترین مستند نخستین جشنواره فیلم تبریز (1396)، دیپلم افتخار و تندیس زرین نخستین جشنواره فیلم مستند آذربایجان (تبریز 1397) و همچنین تندیس و جایزه نقدی بخش استعداد جوان شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان (مشکین‌شهر 1397) و رتبه دوم بخش فیلم مستند نهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ (تهران 1397) را کسب کرده و در جشنواره‌های مختلف ملی به نمایش در آمده و شرکت داشته است.

انتهای پیام/

بررسی فیلم مستند کوتاه «بی سایگان» در برنامه سینما گپ تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار