رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

پویایی و بالندگی جامعه در دستان دانشجویان است

1401/09/22 - 17:55 - کد خبر: 83124 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: پویایی و بالندگی جامعه در دستان دانشجویان است و امیدواریم انگیزه بالا، توان علمی و انرژی بالای شما جوانان در جهت حل مسائل موجود، روحیه امید و سرزندگی را در جامعه تزریق کند.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی پور، سه شنبه، 22 آذرماه، در آئین تجلیل از افتخارآفرینان چهاردهیمن المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با قدردانی از زحمت‌ها و تلاش‌های مداوم دانشجویان و اساتید در کسب رتبه دوم کشوری توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: آغاز و موفقیت در انجام کارهای گروهی در دوران دانشجویی، تمرین بزرگی جهت همکاری در گشودن گره‌های بزرگ، در آینده کشور عزیزمان است.
وی اظهار کرد: موفقیت در المپیاد فرایند پیچیده‌ای است که از تلفیق توان و ظرفیت علمی و پتانسیل دانشجویان در کنار همراهی و دلسوزی اساتید و حمایت و ایجاد زیرساختهای لازم از سوی مسئولین حاصل می‌شود؛ لذا برخود لازم می دانم از تلاش و پشتکار دانشجویان عزیز، اساتید بزرگوار و مسئولین دلسوز خاضعانه تشکر کنم.
نقی پور گفت: از دانشجویان عزیز و گرانقدرمان می خواهیم که از این توانمندی که در تاریخ به یادگار خواهد ماند در راستای ارائه راه حل و پیشنهادات سازنده برای رفع مشکلات جامعه بوِیژه موانع موجود در حوزه سلامت استفاده کرده و یاری رسان دانشگاه در نیل به اهداف ذاتی خود باشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه مطالبه گری مهمترین مسیر پیشرفت جامعه است، گفت: انتظار می رود ارائه مشکلات موجود از سوی نخبگان جامعه بصورت منطقی، با استنادات علمی و پیشنهاد راهکارهای لازم به مسئولین صورت گیرد که یقینا این فرایند تغییرات مثبتی نیز بدنبال خواهد داشت.
دکتر حسین جباری بیرامی، مسئول دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تبریز به گزارش اجمالی از نحوه برگزاری المپیاد پرداخته و دانشگاه علوم پزشکی تبریز را که موفق به دریافت 12مدال رنگین و8دیپلم افتخار شده و بعد از دانشگاه تهران حائز رتبه دوم شده است، شایسته دریافت کاپ اخلاق المیپاد به لحاظ رعایت کلیه قوانین و مقررات علمی و اخلاقی دانست.
انتهای پیام/
پویایی و بالندگی جامعه در دستان دانشجویان است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار