فرماندار تبریز: 

نظارت بر نانوایی ها با جدیت انجام می شود 

1401/09/22 - 15:35 - کد خبر: 83116 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز تاکید کرد: بازرسی و نظارت بر طبخ و عرضه نان در نانوایی ها باید براساس برنامه ریزی دقیق و منظم به صورت روزانه انجام تا با هر گونه کم فروشی، گرانفروشی، کاهش کیفیت و کاهش ساعت نانوایی ها برخورد ‌شود.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر در کمیته آرد و نان تبریز با اشاره به اینکه باید ۱۲ اکیپ مشترک از ادارات جهاد کشاورزی، صمت، اتحادیه نانوایان و بسیج اصناف روزانه بر فعالیت نانوایی های شهرستان نظارت می کنند، افزود: هر گروه نظارتی و بازرسی روزانه ۱۵ تا ۲۰ بازید از نانوایی های شهرستان به صورت محله به محله انجام می دهند.
وی اظهار داشت: اتحادیه نانوایان لیست تمامی نانوایی ها را بر اساس مناطق شهرداری و به ترتیب رسته و مقدار سهمیه آرد اعلام کند و اکیپ های بازرسی موظف هستند در عرض یکماه تمامی نانوایی ها را رصد و نظارت کنند.  
فرقانی، مدیر جهاد کشاورزی تبریز نیز با اشاره به اینکه تا کنون 807 مورد گزارش بازرسی در سامانه سیمبا ثبت شده، گفت: از این تعداد برای 94 مورد حکم صادر شده، 30 مورد در انتظار صدور حکم و 655 مورد عدم احراز تخلف بوده است.   
گفتنی است از ۶هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی یارانه ای فعال در آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۳۰۰ واحد نانوایی در شهرستان تبریز به مردم خدمات ارایه می دهند.
انتهای پیام/
نظارت بر نانوایی ها با جدیت انجام می شود  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار