خبر/

دشمن اذعان می‌کند که ایران نباید به فناوری هسته‌ای دسترسی داشته باشد

1401/09/22 - 14:07 - کد خبر: 83104 نسخه چاپی

نصر: محمد اسلامی گفت:دشمنان اعتراف می‌کنند که ایران به سمت ساخت سلاح اتمی حرکت نخواهد کرد، اما با فناوری هسته‌ای ایران مخالف هستند.

محمد اسلامی در نخستین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان در صنعت نفت ایران، به همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و صنعت نفت کشور اشاره و اظهار کرد: این سازمان از حوزه بالادستی تا بخش‌های پایین‌دستی صنعت نفت در کنار وزارت نفت و صنعت نفت کشور قرار دارد و نقش خود را ایفا خواهد کرد.
وی به بعضی از همکاری‌های سازمان انرژی اتمی با صنعت نفت اشاره و تصریح کرد: امروز سازمان انرژی اتمی در برخی حوزه‌ها همچون تبدیل نفت سنگین به سبک و بحث ابزار دقیق هسته‌ای با صنعت نفت همکاری دارد. هم‌اکنون بسیاری از مجتمع‌های پالایشی و پتروشیمی از خدمات سازمان انرژی اتمی در بخش ابزار دقیق هسته‌ای استفاده می‌کنند.
رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: دشمنان تلاش کردند با تحریم در حوزه ابزار دقیق هسته‌ای مشکلات و آسیب‌هایی ایجاد کنند، اما همکاران ما با تلاش گسترده از این تحریم‌ها عبور و نقش مهم خود را ایفا کردند.
اسلامی اعلام کرد: امروز دشمنان اعتراف می‌کنند و اطمینان دارند ایران به سمت ساخت سلاح اتمی حرکت نخواهد کرد، اما با فناوری هسته‌ای ایران مخالفت و اذعان می‌کنند که نمی‌خواهیم ایران هسته‌ای شود.
وی گفت: با اتکا به توانمندی جوانان خود توانسته‌ایم به پیشرفت‌های مهمی در صنعت هسته‌ای دست یابیم. دشمن تلاش کرد با تحریم، ترور دانشمندان هسته‌ای و خرابکاری در صنعت هسته‌ای یا با خروج از برجام برای این صنعت مشکلاتی ایجاد، یا این صنعت را متوقف کند، اما موفق نشدند جلو پیشرفت ما را بگیرند.
انتهای پیام/
دشمن اذعان می‌کند که ایران نباید به فناوری هسته‌ای دسترسی داشته باشد باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار