در پی درگذشت دو پاکبان در سانحه رانندگی صورت گرفت؛

ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت‌های تنظیف شهر تبریز

1398/09/11 - 12:09 - کد خبر: 8309 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت‌های تنظیف شهری خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ایرج‌ شهین باهر در جلسه امروز شورای شهر تبریز درگذشت دوتن از پاکبانان شهرداری تبریز در یک سانحه رانندگی را به خانواده آنان تسلیت گفت و افزود: رعایت موارد ایمنی و حفظ جان پاکبانان به تمام شرکت‌های تنظیف ابلاغ شده است.

شهردار تبریز یادآور شد: هرچند پاکبانان و شرکت‌های تنظیف تلاش می‌کنند موارد ایمنی را رعایت کنند اما گاهی اوقات موارد خاصی پیش می آید که قابل پیش‌بینی نیست.

شهردار تبریز با اظهار تاسف از حادثه ظهر دیروز که طی آن دو پاکبان مجموعه شهرداری در حین انجام وظیفه جان خود را از دست دادند، بیان کرد: زیبایی، پاکیزگی شهر و افتخار تمیزی شهر تبریز را مدیون پاکبانان هستیم.

وی ضمن تسلیت به عموم شهروندان تبریزی، همکاران شهرداری و کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری تبریز، تصریح کرد: امیدواریم با ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی، شرکت‌های تنظیف بیش از پیش به موارد ایمنی توجه داشته باشند.

شهین باهر یادآور شد: همچنین رانندگان خودروها نیز نیز در نظر داشته باشند که این افراد در معابر شهری در حال انجام وظیفه هستند و در رانندگی دقت بیشتری داشته باشند.

شهردار تبریز این ضایعه دلخراش را به بازماندگان تسلیت عرض کرده و بازماندگان و خانواده‌ گرامی‌ این دو پاکبان سختکوش، آرزوی صبر و شکیبایی داشت.

ظهر دیروز زنده‌یاد «حمید ملک زاده» و زنده یاد «موسی پاشازاده»، دو تن از پاکبانان سخت‌کوش و خدوم شهرداری منطقه پنج تبریز، در حین انجام وظیفه بر اثر سانحه تصادف در اتوبان پاسداران تبریز درگذشتند.

انتهای پیام/

ابلاغ ضرورت رعایت موارد ایمنی به تمام شرکت‌های تنظیف شهر تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار