گردهمایی اسپانیایی ها در تبریز!

آشنایی با دستیار سکان‌دار جدید تراکتور

1401/09/22 - 09:27 - کد خبر: 83048 نسخه چاپی

نصر: خواکین آلبرتو گیل، اسپانیایی به عنوان دستیار خمز به جمع تی‌تی ها ملحق شد و در کادرفنی این تیم حضور خواهد داشت.

به گزارش نصر، سرمربی جدید تی‌تی ها، هم‌وطن خود خواکین آلبرتو گیل را به عنوان دستیارش در این تیم معرفی کرده است، در شرایطی که اطلاعات محدودی از این مربی در دسترس است، سعی داریم با مربی جدید سرخپوشان دیار آذربایجان بیشتر آشنا شویم.
خواکین که در دوران سرمربیگری گابریل کالدرون در پرسپولیس، دستیار این مربی آرژانتینی بود، اکنون قرار است نقش مغز متفکر پاکو خمز را در تراکتور ایفا کند.
خواکین که به عنوان آنالیزور و در دوره سرمربیگری گابریل کالدرون به کادرفنی رئال بتیس نیز رفته بود، بعدها مجدداً در پرسپولیس با این سرمربی آرژانتینی همکاری کرد و پس از کار در تیم‌ ملی بحرین، بنی یاس امارات، القطر و دومین تجربه خود در فوتبال ایران در کنار عبدالله ویسی و در فولاد خوزستان و همچنین حضور کوتاه مدتی در صنعت نفت آبادان، اکنون برای چهارمین بار به ایران بازگشته است و در تیم فوتبال تراکتور به عنوان دستیار پاکوخمز فعالیت خواهد کرد.
وی علاوه بر نام های ذکر شده، سابقه حضور در تیم های الوصل، قطر اس‌سی، بنی یاس و تودلانو، را در کارنامه دارد.
گل‌سرسبد کارنامه این مربی به لحاظ اسمی، حضورش به عنوان دستیار کالدرون در تیم رئال بتیس و لالیگا اسپانیا در سال ۲۰۱۴ میلادی است.
نکته قابل توجه، درباره خواکین این است که وی پس از جدایی از پرسپولیس حدود یکصد هزار دلار از این تیم طلبکار بود و در آن دوران جز افرادی بود که پنجره پرسپولیس را برای مدتی در حالت بسته نگه داشت.
اکنون باید منتظر ماند و دید که گردهم آمدن پاکوخمز به همراه هموطن خود در تراکتور چه اتفاقاتی را برای این تیم پرطرفدار درپی‌خواهد داشت.
گفتنی است؛ محمد نصرتی، آلین دینکا، مارکو کاسر و سهند چلبیانی سایر اعضای کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/
آشنایی با دستیار سکان‌دار جدید تراکتور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار