خبر/

درخشش تکواندو کاران مس سونگون در یک قدمی صدر

1401/09/21 - 20:53 - کد خبر: 83030 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان با در خشش در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور به یک قدمی صدر جدول رسید.

به گزارش نصر، لیگ برتر جوانان و بزرگسالان تکواندو باشگاه کشور، (جام خلیج فارس) روز دوشنبه 21 آذر ماه با برگزاری 12 دیدار از هفته های ششم و هفتم به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که تیم‌مس سونگون برابر هر دو حریف خود به برتری دست یافت. 
مهمترین دیدار هفته ششم  تیم های شهرداری ورامین صدرنشین و مس سونگون ورزقان مدافع عنوان قهرمانی برابر هم صف آرایی کردند. دیداری جذاب و دیدنی از تقابل ملی پوشان که پایان شهرداری با وجود در اختیار داشتن تمام ستاره های خود 7 بر یک نتیجه را به رقیب پرمهره خود واگذار کرد.  ۳ امتیاز این بازی مسی ها را تا رده دوم جدول بالا آورد و سقوط ۲ پله ای شهرداری ورامین را در پی داشت. برتری حسین لطفی برابر علی اصغر علی مرادیان، شکست رضا کلهر که در وزن پنجم مبارزه می کرد برابر امیرمحمد بخشی، برتری میرهاشم حسینی در مبارزه با امیرسینا بختیاری، شکست ابوالفضل عباسی مقابل عرفان ناظمی و پیروزی متین رضایی مقابل پاشا عطاردی از مهمترین نتایج این دیدار جذاب و دیدنی بود. 
در جدول رده بندی تا پایان بازی‌های هفته هفتم، پالایش نفت آبادان با 21 امتیاز صدرنشین است. مس سونگون ورزقان با 18 امتیاز و تفاضل 30 در مکان دوم جدول ایستاده و شهرداری ورامین با همین تعداد امتیاز و تفاضل 28 خانه سوم جدول را به خود اختصاص داد. مس کرمان با 16، دانشگاه آزاد با 13، لوازم خانگی کن با 12، زاگرس جنوبی با 9، دمنده، پاس و سلدوز هم با ۶ امتیاز مکانهای بعدی جدول را در اختیار دارند.
انتهای پیام/
درخشش تکواندو کاران مس سونگون در یک قدمی صدر حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار