معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:

زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود

1401/09/21 - 14:02 - کد خبر: 83001 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود و باید راه ایشان ادامه یابد.

به گزارش نصر، تراب محمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر روایت حبیب گفت: زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود و برایش فرق نداشت که انسان‌ها در چه لباسی هستند و همه را با یک دید نگاه می‌کرد.
تراب محمدی، با بیان اینکه این مکتب، همان مکتب امام خمینی (ره) بوده و نتیجه خوبی برای جوانان به دنبال دارد، افزود: در زمان کنونی آرامش و آسایش خود را مدیون خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی هستیم.
وی با اشاره به اینکه حضور کاروان‌های هنری در استان‌های کشور جهت شناسایی و معرفی مکتب حاج قاسم یک حرکتی نکوست، اظهار داشت: در این نمایشگاه تمام ابعاد شخصیتی حاج قاسم به نمایش گذاشته شده است.
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه تمامی مدیران نظام باید مکتب حاج قاسم را به عنوان اسوه رفتاری خود قرار دهند، گفت: سردار سلیمانی، محور وحدت و انسجام ملی بود.
سیدمحمدحسین بلاغی، با اشاره به اینکه هنگام شهادت حاج قاسم تمام ملت آمدند و به این سرباز ملت ایران ادای دین کردند، افزود: برپایی چنین نمایشگاه‌های برای شناساندن ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به نسل جدید و آشنایی بیشتر آنان با ویژگی‌های این شهید نقش بسزایی ایفا می‌کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این مراسم گفت: اعزام کاروان‌های هنری به استان‌های مختلف برای اعتلای نظام بسیار تأثیرگذار است و باید بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب این کار تداوم یابد.
امیر رضا عباسی، افزود: نقشه راه دشمن، ایجاد شبهه سازی در بین مردم است و اگر کار فرهنگی و تبیین واقعیت‌ها انجام نشود این وضیعت به بدگمانی و گسست تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه بهترین نقشه برای مقابله با دشمن مبارزه رسانه‌ای است، اظهار داشت: در کشور بیشتر به شخصیت نظامی حاج قاسم توجه شده و نگاه هنری به سردار سلیمانی در قالب کاروان روایت حبیب تمامی ابعاد شخصیتی این شهید را به نمایش می‌گذارد.
انتهای پیام/
زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار