به دنبال مخالفت استاندار؛

تغییر مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منتفی شد

1401/09/21 - 11:29 - کد خبر: 82980 نسخه چاپی

نصر: به دنبال مخالفت استاندار آذربایجان شرقی تغییر مدیر کل آموزش و پرورش استان لغو شد.

به گزارش نصر، یک منبع موثق اعلام کرد؛ با توجه به اینکه شب گذشته وزیر تصمیم نهایی خود مبنی بر صدور حکم به مدیر کل جدید را گرفت؛ استاندار آذربایجان شرقی در جریان این تغییر نبود به همین دلیل با وجود حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش جهت برگزاری مراسم تکریم و معارفه در تبریز؛ این امر انجام نشد.
اگرچه تغییرات مدیریتی در استان ها امری طبیعی با تغییر دولت هاست اما تغییر مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از اردیبهشت ماه امسال با چالش های فراوانی مواجه شده است.
با وجود اینکه تغییر مدیریت در این اداره کل اردیبهشت ماه امسال با تاخیر انجام شد ولی به دلیل نفوذ و اعمال نظر گسترده نمایندگان مجلس از اولین روز آغاز به کار علیرضا صیادی این اداره کل با چالش های جدی مواجه شد که بیشتر به دلیل اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در استان و همچنین حساب ویژه ای که نمایندگان روی آرای فرهنگیان در انتخابات آتی مجلس باز کرده اند؛ بر می گردد.
امروز هم که گویا بعد از 8 ماه قرار بود صیادی از این اداره کل خداحافظی کند،  استاندار مخالفت کرد و معاون پرورشی وزیر بدون اعطای حکم وزیر به رحیم احمدی مدیر کل جدید استان؛ تبریز را ترک کرد.
انتهای پیام/
تغییر مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منتفی شد نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   علیرضا زمانی   12 ماه پیش  

باسلام من واقعاً متأسفم از کار جناب استاندار سردار خرم ای کاش تو همه ی حوزه ها همانند آموزش و پرورش ورود کنند و به عده ای سهم خواه که همیشه در استان علی الخصوص درشهرها جولان میدند باج نده دکتر احمدی واقعاً میتونست تو حوزه پرورش و آموزش استان تحولی ایجاد کنه انشاءالله آقای استاندار و نماینده ی که ورودش به این بحث ها غیر قانونی هستش در محضر خدا جوابگو خواهند بود//

پاسخ   ابراهیم علی پور دیزج ملک   12 ماه پیش  

بزرگترین ....... استاندارمحترم بی اعتمادی به دکتر رحیم احمدی ورزقان بود دکتر احمدی برخاسته از مردم با مردم و برای مردم بود بالاخص حوزه آموزش و پرورش
پژوهشیار