سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا/ تشدید آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت

1401/09/21 - 11:20 - کد خبر: 82978 نسخه چاپی

نصر: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز جوی آرام برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و از فردا با ورود سامانه بارشی، بارش‌ها در غرب کشور آغاز می‌شود و از روز چهارشنبه به جنوب کشور گسترش می‌یابد.

به گزارش نصر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا (سه‌شنبه ۲۲ آذر ماه) با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب، ارتفاعات جنوب و غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز رگبار باران، ابرناکی و وزش باد رخ خواهد داد که در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش‌ها همراه با برف است.
روز چهارشنبه (۲۳ آذر ماه) در غرب کشور و شمال خوزستان بارش‌ها به صورت پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
روز پنجشنبه هفته جاری نیز در غرب و جنوب‌غرب کشور میزان بارش‌ها تقویت خواهد شد و به مناطق شمالی بوشهر و جنوب اصفهان گسترش پیدا می‌یابد. روز جمعه هم در شمال استان بوشهر و فارس مجدد بارش خواهیم داشت.
آلودگی شدید هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت
سازمان هواشناسی همچنین برای امروز در شهرهای اراک، ارومیه، تبریز، اصفهان و سمنان و برای روز سه‌شنبه در تبریز، تهران، کرج، اراک، اصفهان و سمنان آلودگی شدید هوا پیش‌بینی کرده است که آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در تهران، کرج، اراک، اصفهان و سمنان تداوم دارد.
آسمان تهران امروز ابری و غبارآلود خواهد بود که انتظار وزش باد ملایم را خواهیم داشت. دمای هوای پایتخت نسبت به روز گذشته یک درجه گرم می‌شود.
انتهای پیام/
 
 
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا/ تشدید آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار