استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

رفع موانع و تکمیل زیرساخت‌های بیمارستان جامع سرطان تبریز

1401/09/21 - 09:18 - کد خبر: 82958 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی خواستار همکاری همه دستگاه‌های مسئول برای رفع موانع اجرای پروژه خیرساز بیمارستان جامع سرطان تبریز شد و بر تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیزات آن تأکید کرد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم، یکشنبه، 20 آذرماه، در حاشیه بازدید از پروژه خیر ساز بیمارستان جامع سرطان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: بیمارستان جامع سرطان که یک مرکز فوق‌تخصصی در شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود، توسط خیران محترم در حال ساخت است و تاکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اظهار کرد: تأمین برخی زیرساخت‌های موردنیاز این بیمارستان و مسیرگشایی آن در گذشته پیش‌بینی نشده بود که در سفر اخیر رئیس جمهور منابعی برای این امر اختصاص یافت و تلاش می‌کنیم تا این منابع به سرعت تزریق شود تا پیشرفت پروژه افزایش یافته و تا یک سال آینده بتوانیم فاز اول آن را بهره‌برداری کنیم.
خرّم اضافه کرد: در خصوص تجهیزات این بیمارستان هم که فوق‌العاده تخصصی و گران‌قیمت است، از وزیر بهداشت تقاضا کرده‌ایم که منابع ارزی لازم اختصاص یابد و باید این موضوع نیز به صورت جدی پیگیری شود.
استاندار آذربایجان شرقی، تأکید کرد: همه دستگاه‌های مسئول باید همکاری کنند تا موانع و مشکلات اجرای این پروژه به سرعت رفع شده و هم از نظر زیرساخت و هم تجهیزات شاهد پیشرفت قابل توجهی در پروژه باشیم.
انتهای پیام/
 رفع موانع و تکمیل زیرساخت‌های بیمارستان جامع سرطان تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار