خبر/

ضرورت تدوین طرح جامع المان های شهری 

1401/09/21 - 10:09 - کد خبر: 82882 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: به هر قیمتی که شده طرح جامع باید کار شود‌، با انجام طرح جامع حذف المان های زائد در شهر و سازماندهی المان های شهری صورت گرفته و طرح جامع می تواند این اقدامات را در چتر خود قرار داده و هضم کند.

به گزارش نصر، صد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تبریز امروز 20 آذر برگزار شد. 
دومین دستور جلسه امروز شورای شهر، بررسی طرح آیین نامه ساماندهی، سیاستگذاری و نظارت بر المان های شهری شهرداری تبریز بود. 
"غلامرضا احمدی" رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ضمن قدر دانی و تقدیر از مردم شریف تبریز، گفت: مردم تبریز قدر هنر و هنرمند را می دانند و این را در مراسم تشییع استاد قره باغی را ثابت کردند. 
وی در ادامه با اشاره به دستور جلسه دوم افزود: وجود سیاست گذاری و نظارت مستمر بر المان های شهری لازم و ضروری می باشد و برخوردهای سلیقه ای بر المان های شهری باعث اتلاف وقت می شود. 
احمدی گفت: جلسات متعددی با کارشناسان سازمان سیما و منظر برگزار شده است و برای شیوه نامه زحمات زیادی کشیده شده است و بر اساس این شیوه نامه المان های شهری ساماندهی خواهند شد. 
 سپس "اکبر امجدی" مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز گفت: بحث ساماندهی باید جامع شود و بر جامعیت اعتقاد داریم، مبلمان شهری بسیار گسترده می باشد و تمام زیبایی های شهر را شامل می شود.
در پایان "روح اله رشیدی" اظهار کرد: به هر قیمتی که شده طرح جامع باید کار شود‌، با انجام طرح جامع حذف المان های زائد در شهر و سازماندهی المان های شهری صورت گرفته و طرح جامعه می تواند این اقدامات را در چتر خود قرار داده و هضم کند.
گزارش نصر می افزاید؛ نتیجه گیری و اعلام نظرات اعضا، به جلسه بعدی موکول شد.
انتهای پیام/
ضرورت تدوین طرح جامع المان های شهری  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار