مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

جذب 150 آتش نشان جدید در تبریز

1401/09/20 - 09:21 - کد خبر: 82869 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان جذب می‌شود.

به گزارش نصر، آتش‌پاد علیرضا زبردست در نخستین نشست خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱۰ نیروی عملیاتی و ۶۰ نفر نیروی ستادی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مشغول به کار هستند.
وی با اشاره به اینکه طبق استاندارد، شهر تبریز بایستی ۷۷۰ نفر آتش‌نشان مشغول به کار داشته باشد، افزود: تا پایان سال‌جاری ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان جذب می‌شود.
زبردست  اذعان کرد: درخواست جذب ۳۰۰ نیروی عملیاتی برای سال ۱۴۰۲ ارائه شده است تا تعداد نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به ۹۶۰ نفر افزایش یابد.
وی با اشاره به نقش بسزای نیروی داوطلب در بهبود خدمت رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز، گفت: ۵۰ نفر آتش نشان داوطلب در امر آموزش‌های تخصصی این شغل ما را یاری کرده و به دیگر علاقه‌مندان و داوطلبان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی از صبح امروز آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/
جذب 150 آتش نشان جدید در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار