خبر/

طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستور کار مجلس

1401/09/20 - 09:20 - کد خبر: 82868 نسخه چاپی

نصر: بررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح ومهمات غیر مجاز در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش نصر، نشست علنی امروز - یکشنبه ۲۰ آذر ماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست علی نیکزاد ثمرین نایب رییس اول مجلس با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد.
در این نشست قرار است نمایندگان ضمن ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دو فوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند ۳ ماده ۴۸ قانون حمایت خانواده را بررسی کنند.
همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیر خشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده وگزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی پروتکل موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه را بررسی می کنند.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی پروتکل موافقت نامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دولت های عضووگزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وبررسی تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح ومهمات غیر مجاز و بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه یک بند به ماده ۱۰۹ قانون مجازات اسلامی و بررسی تقاضای دو فوریت طرح استفساریه بند ج ماده ۱۱۲ برنامه پنج ساله ششم توسعه در دستور کار امروز جلسه علنی قرار دارد.
انتهای پیام/
طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستور کار مجلس خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار