معاون سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰؛

ارزیابی کاملی از تعداد سهمیه‌های المپیک داریم

1398/09/11 - 11:13 - کد خبر: 8286 نسخه چاپی

نصر: معاون سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی از کارهای انجام شده برای حضور در توکیو را ارائه کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، پیمان فخری در نشست با خبرنگاران در مورد آخرین اقدامات ایران برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: برای بازیهای المپیک توکیو پنج رشته کاراته، صخره نوردی، موج سواری ، سافت بال و بیس بال اضافه شده اند اما ۱۴۸ ورزشکار کمتر از ریو در این المپیک شرکت خواهند کرد.

حضور زنان در المپیک توکیو ۴۸.۵ درصد بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در المپیک توکیو ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ مدال نقره و ۳۸۰ مدال برنز توزیع می شود. دهکده بازی های المپیک از ۲۳ ساختمان تشکیل شده که ظرفیت اسکان ۱۷ هزار نفر را دارد.

افتتاحیه و اختتامیه در همان استادیومی برگزار می شود که بازی های المپیک ۱۹۶۴ توکیو در آن برگزار شده است.

ما در دومین جلسه نشست سرپرستان که ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه در تایلند بود، شرکت کردیم و مذاکرات رودرویی در مورد مشکلات مالی و اجرایی داشتیم و مشکلمان برای انتقال پول با گرفتن تاییدیه نماینده IOC حل شد.

فخری در مورد ثبت نام اولیه کاروان گفت: ثبت نام اولیه از ۲۰ آبان آغاز شده و پنج فدراسیون اسامی خود را داده اند. پنج روز دیگر به پایان این مهلت باقی مانده است. ما ۳۰ جلسه کارشناسی با فدراسیون های ورزشی از هفدهم دی ماه ۹۷ تاکنون داشته ایم.

مذاکره مستمر با IOC در ارتباط با اخذ تسهیلات برای پرداخت های مالی داشتیم و تعدادی بلیت هم از الان خریداری شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر پیش بینی کسب سهمیه داشته اند، گفت: ارزیابی کاملی در مورد کسب سهمیه و نتایج احتمالی داریم.

ما در جلسه با فدراسیون ها سطح بالای پیش بینی سهمیه ها را در نظر نمی گیریم. ما جلسات هفتگی با فدراسیون ها داریم.

در تیروکمان میلاد وزیری خارج از اردو بود اما او سهمیه المپیک گرفت. در مورد بوکس هم گفته ایم اگر کسی بتوان سهمیه بگیرد، احسان روزبهانی است. اما فشاری به آنها نمی آوریم.

انتها ی پیام/

ارزیابی کاملی از تعداد سهمیه‌های المپیک داریم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار