خبر/

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی آذربایجان شرقی افتتاح شد

1401/09/19 - 15:45 - کد خبر: 82820 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی آذربایجان شرقی با حضور رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و چوانان افتتاح شد.

به گزارش نصر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی آذربایجان شرقی با حضور نیک بخش رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان و ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان امروز شنبه 19 آذر ماه 1401 در خانه جوان تبریز افتتاح شد.
حبیب ستوده‌نژاد، مدیر کل ورزش و جوانان استان، ضمن گرامیداشت هفته پژوهش رویکرد اداره کل ورزش و جوانان استان را اهمیت به حوزه پژوهش عنوان کرد و گفت: رویکرد ما نگاه تخصصی و توسعه محور به حوزه پژوهش است تا با استفاده از آخرین یافته های علمی در ورزش و امورجوانان گام های بنیادی در راستای تحقق اهداف اداره کل برداریم.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به ارتباط اداره کل با نهادهای علمی و تحقیقاتی اشاره کرد و افزود: پیرو نگاه ویژه رهبر انقلاب و ریاست محترم جمهور به حوزه علم، پژوهش و دانش بنیان در تلاشیم تا با ارتباط سازنده با دستگاه ها و دانشگاه‌های استان از ظرفیت بالای آنها بهره بگیریم.
 

در ادامه رضا نیک بخش رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان نیز تاکید کرد: در مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان آمادگی داریم حلقه اتصال بین فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی و مراکز پژوهش محور را برقرار کنیم تا با استفاده از آمارهای مستدل برنامه‌ریزی‌ دقیقی در زمینه پژوهش در حوزه ورزش و امور جوانان داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: با تلاش و عزمی جهادین بدنبال تحقق شعار سال از طریق پژوهش های کاربردی دانش بنیان هستیم و در این راستا از تمامی ظرفیت های حوزه های ورزش و جوانان استفاده خواهیم کرد.
این نمایشگاه که به مناسبت هفته‌ی پژوهش برپا شده است، دانشجویان و سمن های با همکاری و حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را به نمایش گذاشته‌اند.
گفتنی است، این نمایشگاه از روز شنبه 19 آذر ماه تا روز چهارشنبه 24 آذر ماه از ساعت 9 تا 13 در محل معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی واقع در تبریز، چهارراه خرمشهر(چهارراه نادر)، ابتدای خیابان کوچه باغ، معاونت امور جوانان، برپا است.
در بازدید از این نمایشگاه واعظی معاون توسعه پژوهش مرکز پژوهش وزارت ورزش و جوانان، کلاشلو معاون مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت، تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل و امان زاده معاون ورزشی اداره کل نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی آذربایجان شرقی افتتاح شد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار