نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

دشمنی با ایران باعث شده داروی یک میلیون بیمار خاص تحریم شود

1401/09/19 - 15:22 - کد خبر: 82816 نسخه چاپی

نصر: نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: تحریم های دشمن علیه مردم ایران سبب شد تا داروی یک میلیون بیمار خاص به دست آنها نرسد.

به گزارش نصر، محمد حسن آصفری افزود: بخشی از تحریم‌ها علیه ایران مربوط به دارو است و دشمنان ما یعنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نه تنها با نظام جمهوری اسلامی ایران بلکه با مردم ایران هم دشمنی دارند وگرنه دلیلی ندارد که داروی یک میلیون بیمار خاص، تحریم شود و به دست آنها نرسد.
وی با اشاره به اجرای طرح دارویار، اظهار داشت: در این طرح باید کمبودهای دارویی به حداقل برسد و دارو با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد البته باید نظارت‌ها تقویت و از قاچاق معکوس دارو به خارج از کشور جلوگیری شود.
آصفری با بیان اینکه فرهنگ مصرف دارو در کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد از رسانه‌ها، صدا و سیما، پزشکان و مراجع ذیصلاح خواست که درباره مصرف منطقی دارو، فرهنگ سازی کنند.
وی ادامه داد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برطرف کردن مشکلات و مطالبات حوزه سلامت پیگیری‌های ویژه دارد و با انجام سفرهای استانی از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های مردم آشنا می‌شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: وزیر بهداشت در سفرهای استانی پیگیر مشکلات و مطالبات مردم است و مردم نیز چنین انتظاری از مسئولان دارند که پیگیر حل مشکلات باشند.
انتهای پیام/
دشمنی با ایران باعث شده داروی یک میلیون بیمار خاص تحریم شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار