خبر/

قتل مرد جوان تبریزی در شب عروسی/ دستگیری متهم فراری به ارمنستان

1401/09/19 - 07:39 - کد خبر: 82743 نسخه چاپی

نصر: مردی که پسر جوانی را در شب عروسی به قتل رسانده و به ارمنستان گریخته بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تبریز دستگیر شد.

به گزارش نصر، یکی از اعضای خانواده مقتول در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار ما ضمن تشکر از عوامل پلیس آگاهی تبریز در راستای دستگیری این قاتل فراری گفت: از وقتی سهند (مقتول) به قتل رسید، روزگارمان کلا سیاه شد. دیگر نه شب داریم و نه روز. در واقع کمرمان شکست. چندین سال است که خون به جگر شده ایم.
آن شب تلخ هیچ وقت از خاطرمان نمی رود؛ سهند در مراسم عروسی بود و گویا به خاطر سر و صدای زیاد این مراسم برخی از همسایه ها شاکی می شوند که در نهایت منجر به بروز درگیری بین سهند و چند تن دیگر با برخی از همسایه ها می شود.
اما ماجرا به این جا ختم نمی شود؛ شب هنگام، بعد از اتمام مراسم، وقتی سهند به همراه پسر عمه خود قصد سوار شدن به خودرواش را داشت، متوجه حضور دو جوان قمه به دست می شود که به سمت آنان حمله ور می شوند. 
آن قاتل نامرد با چاقو قلب سهند را می شکافد و پا به فرار می گذارد و متاسفانه سهند در راه بیمارستان فوت می کند.
این گزارش حاکی است، این متهم بعد از متواری شدن به کشور ارمنستان، به صورت غیرقانونی و با هویت جعلی وارد کشور شده بود، اما کارآگاهان اداره پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی و دستگیری وی می شوند.
انتهای پیام/
قتل مرد جوان تبریزی در شب عروسی/ دستگیری متهم فراری به ارمنستان پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   مهدی   سال پیش  

با سلام.اولا از خبرگزاری محترم خواهشمندست اخبار کذب منعکس نکنند با عزیزان محترم در دادسرا و آگاهی در مورد این قبیل مسایل حتما تحقیق کرده و اخبار را نشر دهید.اولا شب عروسی نبوده در کوی استانداری تبریز پارتی بود و برای پارتی اونجا جمع شده بودند.دوما قاتل اصلا از ایران خارج نشده بود سوما با خودمان تصمیم گرفتیم با عوامل آگاهی هماهنگ کردیم و در روز پنجشنبه دو هفته قبل در تبریز بازداشت شد.نشر اکاذیب حتماتبعات قانونی را در پی خواهد داشت

پاسخ   نگار   سال پیش  

خبر درست منتشر نشده
پژوهشیار