خبر/

فرآیند دریافت گواهی امضا و شرکت در مزایده الکترونیکی اموال تملیکی اعلام شد

1401/09/18 - 21:18 - کد خبر: 82738 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، چگونگی دریافت گواهی امضا و فرآیند شرکت در مزایده‌های الکترونیکی این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش نصر، «صاحب حجتی» در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: متقاضیان برای شرکت در مزایده های الکترونیک این سازمان باید وارد سامانه ستاد الکترونیک دولت به نشانی https://setadiran.ir شوند.
وی افزود: متقاضیان با ورود به سامانه ستاد و انتخاب کلید ثبت نام، انتخاب تامین کننده، مناقصه گر و مزایده گر اطلاعات هویتی خود را وارد کنند؛ ثبت نام غیرحضوری به منظور دریافت گواهی امضای الکترونیکی در سامانه فراهم است.
سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه‌داد: پس از آن متقاضی با دو روش غیرحضوری از طریق سامانه https://www.gica.ir یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر اسناد رسمی می تواند برای دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام و سپس برای تکمیل اطلاعات به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه کند.
قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به فرآیند شرکت در مزایده الکترونیکی، گفت: متقاضیان ابتدا به سامانه ستاد الکترونیک دولت مراجعه کرده و گزینه ثبت نام و درج مشخصات کاربری اقدام کنند.
حجتی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در مزایده ها می توانند با انتخاب منوی مزایده، انتخاب دسته بندی کالاها با استفاده از فیلدهای جستجوی پیشرفته شرکت کنند.
وی ادامه داد: پرداخت ۱۵ درصد از مبلغ مزایده با ورود به درگاه مربوطه و دریافت ضمانتنامه های بانکی و بارگذاری تصویر و تحویل اصل ضمانتنامه ها به مسوول سازمان اموال تملیکی در استان ها و ارسال پیشنهادها، از دیگر مراحل شرکت در مزایده ها است.
سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: عملیات رمزگشایی از مزایده ها با حضور بازرسان و اعضای کمیسیون در سازمان اموال تملیکی برگزار می شود.
حجتی خاطرنشان کرد: پذیرش و پرداخت وجه مزایده توسط شخص برنده انجام شده و مجوز خروج کالا و دریافت کالا از انبار توسط سازمان اموال تملیکی انجام می شود و در نهایت ۱۵ درصد مبالغ تضمین به افراد برنده و غیر برنده که در مزایده شرکت کرده اند، بازگردانده می شود.
وی اظهار داشت: با همکاری رسانه ها، اطلاع رسانی گسترده ای به مردم انجام شد و نسبت به شفافیت اقدامات و فروش سازمان و همچنین توزیع عادلانه فرصت برای آحاد مردم در جای جای ایران اسلامی کمک شایانی شده است.
انتهای پیام/
فرآیند دریافت گواهی امضا و شرکت در مزایده الکترونیکی اموال تملیکی اعلام شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار