عضو مجلس خبرگان:

یک بام و دوهوای حقوق بشر غربی مضحک است

1401/09/18 - 16:23 - کد خبر: 82724 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه به یک بام‌ و دوهوای غربی‌ها در زمینه حقوق بشر و به ویژه دسترسی آزاد به اطلاعات اشاره کرد و گفت: این دوگانگی مضحک روز به روز بیشتر برای ملت‌های آزاده دنیا مشخص می‌شود.

بهگزارش نصر، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان مراغه افزود: وقتی اغتشاشگران ایران دارایی‌های مردم و اموال عمومی را آتش می‌زنند و مامور انتظامی را به شهادت می‌رسانند، هرگونه مقابله با آنان در رسانه‌های غربی خشونت خوانده می‌شود؛ در حالی که اعزام سه‌هزار نیروی مسلح برای دستگیری ۲۵ معترض در آلمان عمل خشونت‌بار نام نمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه اغتشاشگران در کشورمان هنجارشکنی کردند و قرآن و مسجد به آتش کشیدند، اظهار داشت: آن عده معدود در آلمان نه اسلحه به دست گرفتند و نه خشونت کردند اما نیروهای امنیتی آن کشور با توهم توطئه و کودتا به سراغشان رفتند.
وی اضافه کرد: اغتشاشگران در ایران طی همین چندماه اخیر بیش از ۲۷۰ انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده‌اند و با این وجود، غربی‌ها در مورد آنان از حقوق بشر سخن می‌گویند.

طرفداران دروغین دسترسی آزاد به اطلاعات «پرس تی وی» را تحمل نکردند
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدعیان دروغین جریان آزاد اطلاعات حتی فعالیت شبکه ماهواره‌ای و انگلیسی‌زبان ایران با عنوان «پرس تی وی» را هم تحمل نکردند تا یک بام و دوهوای آنان بار دیگر به جهانیان ثابت شود.
آیت‌الله پورمحمدی ادامه داد: غربی‌ها در حالی «پرس تی وی» را از فهرست شبکه‌های ماهواره‌ای حذف کردند که خبرهای ساختگی آنان از طریق ماهواره و فضای مجازی در کل دنیا مدیریت و توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه غربی‌ها پیش از این شبکه «المنار» لبنان را از فهرست شبکه‌های ماهواره‌ای حذف کرده بودند، خطاب به غربی‌ها بیان کرد: مگر به گفته خودتان طرفدار دسترسی آزاد به اطلاعات نیستید؟ پس چرا شبکه‌های حقیقت‌جو را حذف می‌کنید؟
وی همچنین به سیاست‌گذاران رسانه‌های غربی تصریح کرد: چرا ظلم آمریکا، اسراییل و دیگر کشورهای استکباری در منطقه ما را اطلاع‌رسانی نمی‌کنید؟
وی تاکید کرد: حتی در آمریکا هم خیلی‌ها متوجه هستند که اخبار رسانه‌های غربی علیه ایران ساختگی و جعلی است.

راهکار مقابله با یک بام و دوهوای غربی‌ها توانمند شدن است
امام جمعه مراغه تاکید کرد: راهکار مقابله با دوگانگی غربی‌ها در مورد مسایل مختلف، توانمند شدن است و کشورمان علاوه بر حوزه نظامی، در زمینه‌های دیگر علمی و رسانه‌ای نیز باید تقویت شود.
آیت‌الله پورمحمدی اظهار داشت: غربی‌ها و در راس آنان آمریکا و اسراییل به هیچ وجه پیشرفت‌های ایران اسلامی را نمی‌توانند تحمل کنند اما این نظام به لطفا خداوند و با هدایت رهبر معظم انقلاب روز به روز قدرتمندتر خواهد شد.
به گزارش ایرنا نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری مابین دو نماز نیز به فرارسیدن سالروز شهادت آیت‌الله سیدعبدالحسین دستغیب شیرازی در ۲۰ آذرماه ۱۳۶۰ و همچنین درگذشت «رستم قاسمی» وزیر سابق راه و شهرسازی دولت سیزدهم طی ۱۷ آذرماه جاری اشاره و از خدمات آنان به نیکی یاد کرد.
تعدادی از نمازگزاران نیز حین خروج از مسجد جامع مراغه بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان در خصوص مطالبه‌گری از مجلس شورای اسلامی برای حل معضل بی‌حجابی و بی‌عفتی را امضا کردند.
انتهایپیام/
یک بام و دوهوای حقوق بشر غربی مضحک است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار