نماینده سابق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

آقایان فکری به حال جاده قتلگاه کنید! / آقای وزیر آیا در دوره شما آذربایجان تحریم خواهد شد؟ / لزوم توجه به جاده شهید کلانتری ارومیه 

1401/09/18 - 11:26 - کد خبر: 82707 نسخه چاپی

نصر: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: آقای بذر پاش اکنون که وزیر شدید، آیا باز هم آذربایجان در دوران شما تحریم خواهد شد؟ آذربایجانی ها چه چوب تری به خادم فروختند؟  

به گزارش نصر، "نادر قاضی پور"  در گفتگو با نصر با اشاره به جاده شهید کلانتری بعنوان یکی از مهم‌ترین جاده‌های آذربایجان غربی و اصلی ترین راه ورود به شهر ارومیه، گفت: جاده شهید کلانتری ارومیه به تبریز 6 قطعه و قطعه سوم آن جزيره اسلامی، روستای سقین سرای تا آق گنبد به طول 17 کیلومتر است.
وی ادامه داد: قرار بود در این مسیر تونل احداث شود که سازمان تعاون نیروی انتظامی کار را آغاز کرد اما وزارت راه پول سازمان تعاون نیروی انتظامی را نداد و نهایتا پروژه تعطیل شد، این در حالی است که پروژه 5 سال تعطیل است.
قاضی پور اضافه کرد: اکنون سازمان تعاون نیروی انتظامی پروژه را به زیرساخت وزارت راه به ریاست آقای خادمی تحویل داده است.
وی تشریح کرد: بعد از انتشار آگهی شخصی بنام آقای مهمانی از تبریز برنده شد، اما به ایشان ابلاغ نکردند و به آقای چوبدار ابلاغ کردند که ایشان هم آمدند و اعلام کردند که کار نمی‌کنند، بعد از طی چندین جلسه، جلسه ای با حضور سردار خرم برگزار شد که ایشان پیگیری کردند و نهایتا اکنون این موضوع را آقای خادم ابلاغ نمی‌کنند. 
وی خطاب به وزیر جدید راه و شهرسازی گفت: آقای بذر پاش اکنون که وزیر شدید، آیا باز هم آذربایجان در دوران شما تحریم خواهد شد؟ آذربایجانی ها چه چوب تری به خادم فروختند؟ 
چرا آقای خادم ابلاغ نمی‌کنند؟
از استانداران و مدیران کل راه و شهرسازی استان های آذربایجان شرقی و غربی سریعا این را پیگیر کنند تا ابلاغ شود. 
وی سپس به اهمیت تکمیل این پروژه پرداخت و گفت: 10 کیلومتر جاده نزدیک شده و بنزین و اصحکاک لاستیک کمتر می‌شود. 
وی ادامه داد: از همه مهمتر تصادفات کمتر می شود، آن جا جایی است که هزارن خانواده در آن جاده داغدار شدند، آن جا جاده قتلگاه است. 
وی در پایان گفت: بعد از ابلاغ نیز نیاز است پیمانکار در چهار محل اقدام به ایجاد کارگاه نماید.
انتهای پیام/
آقایان فکری به حال جاده قتلگاه کنید! / آقای وزیر آیا در دوره شما آذربایجان تحریم خواهد شد؟ / لزوم توجه به جاده شهید کلانتری ارومیه  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار