لیگ‌برتر بسکتبال؛

آسمان‌خراشان توفارقان‌آذرشهر، نیم‌فصل دوم را در رفسنجان آغاز می‌کنند

1401/09/17 - 13:13 - کد خبر: 82651 نسخه چاپی

نصر:  تیم توفارقان آذرشهر در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ‌برتر بسکتبال میهمان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش نصر، دور برگشت مسابقات لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه های کشور از روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه، آغاز می‌شود و تیم های توفارقان آذرشهر و مس رفسنجان در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت ها از ساعت ۱۶، در رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
توفارقانی ها که فصل را با سکان‌داری چنگیز کاراداک ترک‌تبار آغاز کردند، با نتایج ضعیف به دست آمده، در هفته های پایانی کار را به ناشر رضایی سپردند و دست به جذب دو بازیکن خارجی زدند، اما این تغییرات نیز ثمری نداشت و آذرشهری ها با باخت در آخرین دیدار دور رفت بازی ها برابر رعدپدافند تهران، نیم‌فصل اول را با قعر نشینی به پایان رسانده و اکنون در آغاز دور برگشت مسابقات به دنبال جبران مافات و جدا شدن از قعر جدول خواهند بود.
مس رفسنجان نیز به مانند توفارقان آذرشهر شرایط چندان مطلوبی را تجربه نمی‌کند، رفسنجانی ها با تعداد امتیاز مشابه با توفارقان و تنها با اختلاف تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم دو پله بالاتر از نماینده آذربایجان شرقی قرار گرفته اند و به مانند رقیب آذرشهری خود به دنبال جدا شدن از رده های پایینی جدول می‌باشند.
در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال، توفارقان آذرشهر با ۱۳ امتیاز قعر نشین است و تیم‌ مس رفسنجان نیز با تعداد امتیاز مشابه و تفاضل گل کمتر نسبت به توفارقان، جایگاه دهم جدول را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/
آسمان‌خراشان توفارقان‌آذرشهر، نیم‌فصل دوم را در رفسنجان آغاز می‌کنند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار