معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

16 آذر تبلور بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم ستم شاهی است

1401/09/16 - 22:32 - کد خبر: 82602 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: 16آذر سال 1332 دانشگاه تهران، تبلوری از جوهره بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم رژیم ستم شاهی طاغوت است.

به گزارش نصر، تراب محمدی، چهارشنبه، ۱۶ آذرماه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو، که در تالار شهریار دانشگاه  شهید مدنی آذربایجان برگزار شد بیان کرد: 16آذر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز نه گفتن به جنایت‌های آمریکا است و پیام روشن آن آزادگی و ایثارگری و دفاع از ارزش‌ها است.
وی افزود: به همین جهت جنبش اصیل دانشجویی در تمامی صحنه‌های مبارزاتی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در دوران هشت سال دفاع مقدس در زمینه بازسازی میهن اسلامی و در حال حاضر نیز در صحنه های علمی و فرهنگی با فتح مرزهای دانش و حضور در صحنه های فکری و معرفتی پیرو مبانی انقلابی و اسلامی بوده است.
ویمه داد: دانشجویان ما همیشه در طول تاریخ هوشمندانه رفتار کرده‌اند و رهبر معظم انقلاب نیز در مقام دانشجو فرموده اند: دانشجو موذن جامعه است و شما دانشجویان می‌توانید با تحرکات انقلابی و بصیرتی خودتان جامعه را متحول کرده و با مطالبه های به حق در دوره های مختلف مسئولین را بیدار کرده و نقش موثری داشته باشید. 
محمدی با خاطر نشان کردن جنایت های آمریکا اظهار کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم هر جایی که وحدت و انسجام مردم ایران یکپارچه بوده، مردم به پیروزی رسیده است و موقع مواجه با نفوذ دشمنان ضربه‌ای را وارد کرده‌اند که از دوران جنگ تحمیلی تا حال این نفوذها و جنایات تاثیرگذار بوده است.
انتهای پیام/
 16 آذر تبلور بیداری و رشادت دانشجویان در برابر ظلم ستم شاهی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار