خبر/

۲ دونده آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند

1401/09/16 - 13:38 - کد خبر: 82546 نسخه چاپی

نصر: مهدی پیرجهان و میلاد ناصح جهان از آذربایجان‌شرقی به نخستین اردوی تیم ملی دو و میدانی بزرگسالان جهت شرکت در بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ دعوت شدند.

به گزارش نصر، این اردوی آمادگی با دعوت از ۲۶ دو و میدانی کار طی روزهای هفدهم و هجدهم آذرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
فدراسیون دو و میدانی، هدف از برپایی این اردو را ارزیابی پزشکی و جسمانی دو و میدانی کاران دعوت شده اعلام کرد.
با اعلام فدراسیون دوومیدانی آن دسته از ورزشکاران که نتوانستند جزو نفراتی حاضر در نخستین اردو آماده سازی قرار بگیرند این شانس را دارند تا با کسب آمادگی‌های لازم به مراحل بعدی دعوت شوند.
احسان حدادی، حسن تفتیان، بنیامین یوسفی، محمدرضا رحمانی‌فر، میلاد ناصح جهانی، مهدی پیر جهان، محمد حسین ابارقی، مسعود کامران، علی امیریان، امید امیریان، خلیل ناصری، سید امیر زمانپور، سبحان احمدی، پژمان یارولی، مرتضی ناظمی، حمیدرضا زورآوند، علیرضا خالدی، حسین رسولی، امیر مرادی، صادق صمیمی، علی فتحی گنجی، رضا مقدم، حمیدرضا کیا، محمد معتمد نیا و مهدی صابری دونده های دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
به گزارش ایرنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به میزبانی چین، قرار بود در ۴۰ رشته ورزشی در روزهای ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریورماه تا ۳ مهرماه سال ۱۴۰۱ خورشیدی) برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و در سال ۲۰۲۳ برگزار می شود.
تیم ملی دو و میدانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ در اندونزی موفق به کسب ۲ طلا در سه هزار متر با مانع و پرتاب دیسک و یک نقره در یک هزار و 500 متر شد و در رده ششم جدول مدالی قرار گرفت.
انتهای پیام/
۲ دونده آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار