خبر/

مزاحمت سایبری، دامن‌گیر همکار شد

1401/09/15 - 15:39 - کد خبر: 82445 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی گفت: فردی که با ایجاد مزاحمت سایبری به دیگران، همکار خود را گرفتار کرده بود، شناسایی شد.

به گزارش نصر، سرهنگ اکبر نصرتی گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر اینکه در شبکه اجتماعی واتس‌آپ مورد مزاحمت قرار گرفته و این عمل باعث سلب آسایش وی شده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی و اقدامات بعمل آمده مشخص گردید که مطالب و پیام‌های تهدید‌آمیز با استفاده گوشی همکار همسر سابق شاکی فرستاده شده است.
این مقام مسئول گفت: با تحقیقات به عمل آمده، معلوم شد که متهم مورد نظر، با فریب و جلب اعتماد همکار خود و با استفاده از اکانت واتس‌آپی وی، به جهت انتقام‌جویی و آزار و اذیت او، مطالب تهدید آمیزی را به شاکیه ارسال نموده است.
سرهنگ نصرتی با بیان اینکه ریشه بسیاری مشکلات کاربران اعتماد نابجا و سهل انگاری است، بیان داشت: به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه و رمز عبور حساب های کاربری تان در شبکه‌های اجتماعی و ... را در اختیار دیگران قرار ندهید زیرا عواقب هر گونه عمل خلاف قانون با استفاده از آن‌ها متوجه صاحب اصلی آن خواهد شد.
رئیس پلیس فتا  آذربایجان غربی گفت: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره 096380 با کارشناسان ما در میان بگذارند.
انتهای پیام/
مزاحمت سایبری، دامن‌گیر همکار شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار