رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

انجمن های علمی دانشجویی مسئله محور عمل کنند

1401/09/15 - 12:58 - کد خبر: 82417 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر لزوم توجه انجمن های علمی به مسئله محور بودن برنامه‌ها و پژوهش‌های پیش رو گفت: توجه به نیازهای جامعه باید در انجمن‌های علمی به عنوان یک اولویت اصلی در نظر گرفته شود و اقدامات علمی انجمن ها مساله محور باشد.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی پور، سه شنبه، 15 آذرماه، در نشست صمیمی با دبیران و اعضای شورای مرکزی انجمن های علمی دانشجویی در سالن جلسات ستاد مرکز دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور جمع کثیری از دانشجویان فعال در زمینه‌های مختلف علمی اظهار کرد: قطعاً تمام اقدامات و فعالیت‌های دانشجویان در زمینه‌های مختلف هر یک دارای اهمیت بالایی است اما طبیعی است که مهمترین این فعالیت‌ها مربوط به حوزه های علمی است چرا که آسیب به حوزه های علمی جبران ناپذیر است.
وی افزود: از شما انتظار می رود همگام با نیازهای جامعه گام بردارید چرا که اگر پیشرفت علم متناسب با نیاز مردم باشد بسیاری از مشکلات و گره های جامعه باز می شود.
وی در ادامه گفت: ما زمانی می توانیم ادعای آرمان خواهی و عدالت طلبی کنیم که توان علمی و صداقت در انجام وظایف را سرلوحه عمل خود قرار دهیم و در  مسیر پیشبرد اهداف جامعه پیشرو باشیم.
وی خاطرنشان کرد: وجود شما در این انجمن ها بسیار مغتنم است و باید قدردان شما عزیزان باشیم چرا که نتیجه زحمات شما نتایج شگرفی در روند ارائه خدمات به ملت عزیزمان خواهد داشت.
نقی پور با تاکید بر ضرورت حمایت از انجمن های علمی دانشجویی گفت: بدنه اصلی انجمن‌های علمی با حضور و فعالیت شما دانشجویان شکل می‌گیرد از این رو انتظار می رود با ابتکار عمل به موضوعات ورود کنید و مجموعه مدیریتی دانشگاه نیز همراه شما است و حمایت های ما نیز در راستای اعتلای انجمن ها خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: ما همواره آماده دریافت نکته نظرات و راهکارها و پیشنهادات شما عزیزان برای رفع مشکلات و موانع راهکار موجود در مسیر پیشرفت در زمینه های مختلف هستیم و نهایت تلاش و حمایت از اقدامات شما عزیزان را خواهیم داشت.
انتهای پیام/
انجمن های علمی دانشجویی مسئله محور عمل کنند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار