مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر:

شورا شعار را کنار بگذارد / دارایی های شهرداری مولد نیستند/ معابر تبریز استرس زا هستند

1401/09/15 - 12:31 - کد خبر: 82407 نسخه چاپی

نصر: مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر گفت: شورای شهر دچار آسیب شعار زدگی است و بهتر است شعار را کنار بگذارد.

به گزارش نصر، امیر کریم زاد شریفی در نشست هم اندیشی " روح الله دهقان نژاد" رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز پیرامون " اولویت مسائل شهری در آستانه تدوین بودجه سال 1402" افزود: سال هاست که شورا با توجه به ضرورت های شهر شعاری را انتخاب می کند که متاسفانه همان سال حداکثر اقدامات برخلاف شعار داده شده انجام می گیرد.
وی ادامه داد: به عنوان مثال یک سال فضای سبز اعلام شد و بیشترین قطع درختان تبریز همان سال انجام شد یا یک سال توجه به مسایل فرهنگی و نشاط اجتماعی مورد تاکید قرار گرفت آن سال جشنواره تابستانی لغو شد.
وی ضمن تقدیر از این عضو شورای اسلامی شهر تبریز که به منظور شنیدن و جمع بندی نظرات فعالان رسانه ای جلسه ای برگزار کرد افزود: قطعا رسانه ها به واسطه ارتباط بی واسطه با اقشار مختلف شهروندان بهتر در جریان مشکلات و چالش های شهر قرار دارند از این حیث مواردی که امروز مطرح شد بسیار ارزشمند هستند.
وی در ادامه با انتقاد از مدیریت هزینه ها در شهرداری تبریز و عدم مولد بودن سرمایه های این شهرداری اذعان داشت: کلانشهر تبریز به اذعان مدیران شهری گران اداره می شود ؛ یکی از دلایل آن موضوع عدم مولد بودن سرمایه های شهرداری تبریز است.
وی اذعان داشت: امیدواریم امسال بودجه سال آینده شهرداری تبریز با تاکید بر مولد شدن سرمایه های شهرداری تبریز تصویب شود تا از میزان هزینه های این مجموعه عریض و طویل کاسته شود.
کریم زاد شریفی در ادامه توجه به نشاط اجتماعی و برنامه های مفرح فرهنگی را یکی از نیازهای اساسی سال آینده تبریز خواند و اذعان داشت: در حال حاضر متاسفانه تبریز و آذربایجان شرقی در شاخص نزاع و درگیری در زمره استان های اول تا سوم قرار دارد ؛ امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با درک فضای حاکم بر شهر؛ زمینه برنامه های مفرح فرهنگی و اجتماعی را فراهم کنند.
وی در ادامه به وضعیت اسفناک بسیاری از معابر اصلی و میادین کلانشهر تبریز نیز اشاره کرد و افزود: بسیاری از میادین کلانشهر تبریز برای رانندگان استرس زا هستند به عنوان مثال فلکه خیام در جاده ائل گولی یکی از تاسف بارترین میدان هاست ؛ کمترین تاخیر در عبور از میدان مساوی تصادف و یا گیر افتاد در وسط میدان است.
مدیر مسئول نصر اضافه کرد: مایه تاسف است که برخی کارشناسان و مدیران حوزه ترافیک در تبریز از بیت المال حقوق می گیرند ولی کمترین تاثیری در بهبود وضعیت ترافیکی معابر تبریز ندارند که هیچ هر روز وضعیت ترفیک شهر اسفناک تر می شود.
این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست هر یک از مدیران رسانه ها و خبرنگاران فعال حوزه شهری به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
انتهای پیام/
 
شورا شعار را کنار بگذارد / دارایی های شهرداری مولد نیستند/ معابر تبریز استرس زا هستند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار