رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورای شهر تبریز مطرح کرد: 

حال ناخوش سرمایه‌گذاری در تبریز/ پنج امضا برای طرح نظارت بر رفتار اعضای شورا 

1401/09/15 - 12:02 - کد خبر: 82383 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: تستر سرمایه‌گذاری تبریز وضع خوبی ندارد، تمامی قرارداد های سرمایه گذاری در زمان شهردار سابق کلانشهر تبریز خلع ید یا پرونده آن ها هم اکنون در دادسرا است. 

به گزارش نصر، جلسه رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای کلانشهر تبریز با موضوع اولویت مسائل شهری در آستانه تدوین بودجه سال 1402 با اصحاب رسانه عصر دیروز دوشنبه 14 آذر برگزار شد. 
"روح الله دهقان نژاد" در ابتدای جلسه با اشاره به برگزاری نشست های خبری اعضای شورای شهر، گفت: بزرگترین ایراد هیئت رئیسه شورای شهر تبریز در سال اول و سال جاری این است که تاکنون هیچ نشست رسانه ای برگزار نکرده اند، چرا که این وظیفه هیئت رئیسه است. 
 

وی در ادامه با اشاره به برخی آمار های غلط ارائه شده گفت‌: قبل از اینکه به شورا آمدیم گفتند 600 اتوبوس داریم اما وقتی آمدیم رسما اعلام کردند 280 اتوبوس داریم!
دهقان نژاد سپس به طرحی که در ابتدای شورای ششم با عنوان مجتمع رسانه ای مطرح کرده بود پرداخت و افزود: مجتمع رسانه ای در بودجه آمده است و تنها مشکل این ساختمان دو معارض است که در حال رایزنی هستیم و این بزودی حل خواهد شد.
وی در رابطه با موضوع سرمایه‌گذاری در تبریز، گفت: تستر سرمایه‌گذاری تبریز وضع خوبی ندارد، تمامی قرارداد های سرمایه گذاری در زمان شهردار سابق کلانشهر تبریز خلع ید یا پرونده آن ها هم اکنون در دادسرا است، برای سال آینده برنامه های خوبی خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: پروژه هاپکو چندین میلیارد به شهر ضرر زده است، این مبلغ نزدیک به 120 میلیارد تومان است.
وی در پایان به طرح نظارت بر رفتار اعضای شورا اشاره کرد و گفت: طرح هیئت نظارت بر رفتار اعضای شورا را جمعا 5 نفر از اعضای شورا امضا کرده اند! 
 

 

در این جلسه تعدادی از خبرنگاران موضوعات مختلفی را مطرح کردند.
انتهای پیام/
حال ناخوش سرمایه‌گذاری در تبریز/ پنج امضا برای طرح نظارت بر رفتار اعضای شورا  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار