خبر/

پیگیری جدی مطالبات و معوقات پرستاران 

1401/09/15 - 09:16 - کد خبر: 82377 نسخه چاپی

نصر: مدیر اداره پرستاری بیمارستان امام رضا (ع) تبریز پیگیری و پرداخت معوقات و مطالبات پرستاران را در صدر اولویت برنامه‌های خود برشمرد و گفت: این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش نصر، حسن خرده فروش، مدیر اداره پرستاری بیمارستان امام رضا(ع) تبریز به مناسبت  زاد روز ولادت حضرت زینب(س) و نام‌گذاری این روز تحت عنوان روز " پرستار" با اشاره به خدمات حرفه پرستاری گفت: بعد معنوی پرستاری از ارزش بسیاری برخوردار بوده و اجر و قرب اخروی دارد؛ چراکه ائمه معصومین(ع) هم تأکیدشان بیشتر به این بعد از خدمت است.
وی در ادامه با اشاره به تفاوت های پرستاری در گذشته و حال حاضر اظهار داشت: به جرأت می‌توان گفت خدمت‌رسانی پرستاری در حال حاضر با گذشته تفاوت زیادی دارد و امروزه باید نیروها بر اساس تخصص آموزش ببینند و بر اساس آموزشی که می‌بینند ارائه خدمت داشته باشند و این آموزش‌ها در آن‌ها نهادینه‌تر شده باشد؛ به‌عبارت‌دیگر وظیفه من پرستار این است که با تمام سختی‌هایی که وجود دارد پای‌کار باشم و با برخورد مناسب و با روی گشاده با بیمار برخورد کنم. 
خرده فروش افزود: همدلی پرستاران با بیماران، ارائه آموزش‌های نوین و به‌روز به پرستاران، تربیت پرستاران متخصص، تشکیل مجمعی برای نهادینه کردن آموزش آن‌ها و ... ازجمله مهم‌ترین اقداماتی هستند که می‌تواند در امر آموزش پرستاران و در نتیجه ارائه بهتر خدمات به مردم از سوی پرستاران تأثیرگذار باشد. 
مدیراداره پرستاری بیمارستان امام رضا(ع)تبریز در پابان گفت: باید پرستاران از هر لحاظ آماده باشند تا بتوانند خدمات بهتری به بیماران ارائه کنند. بنده هم پیگیری و پرداخت معوقات و مطالبات پرستاران را در صدر اولویت برنامه‌های خود قرار دادم و این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
انتهای پیام/
پیگیری جدی مطالبات و معوقات پرستاران  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار