قائم‌مقام کمیته امداد مطرح کرد:

ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی، هدف‌گذاری کمیته امداد تا پایان سال جاری

1401/09/14 - 21:07 - کد خبر: 82363 نسخه چاپی

نصر: قائم‌مقام کمیته امداد گفت: هدف‌گذاری این نهاد ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان سال است.

به گزارش نصر، مصطفی خاکسار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته استان سمنان، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را اولویت نخست کمیته امداد دانست و افزود: کمیته امداد همواره تلاش کرده علاوه بر یاری‌رسانی به نیازمندان و کاهش آلام آنان، برای توانمندی و خودکفایی آنان نیز گام بر دارد.
وی با اشاره به هدف‌گذاری کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی در سال جاری، ادامه داد: ایجاد اشتغال یکی از راهبردهای توانمندی و خودکفایی مددجویان در جهت فراهم کردن زمنیه توسعه و پیشرفت کشور است.
قائم‌مقام کمیته امداد با تاکید بر اینکه هر یک از دستگاه‌های اجرایی یا نهادها با تلاش خود باری را از دوش نظام بر می‌دارند، خاطرنشان کرد: این یک وظیفه دینی و انسانی برای پیشرفت کشور و ادای دین به خون شهدا و جانبازان ایران اسلامی است.
خاکسار با بیان اینکه کمک به هم نوع برگرفته از وظیفه دینی است، تصریح کرد: اگر موفقیتی در کمیته امداد در هر زمینه‌ای حاصل می‌شود، نشان از همکاری مردم، خیران و دستگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: در هر کاری مصالح و منافع نظام باید مورد توجه قرار گیرد؛ انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ است که همه ما باید بیش از پیش برای پیشرفت و آبادانی آن تلاش کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، براساس این گزارش، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات علی بحیرایی، مدیرکل سابق کمیته امداد استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد.
انتهای پیام/
ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی، هدف‌گذاری کمیته امداد تا پایان سال جاری ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار