سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد:

ضرورت توسعه اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر

1401/09/14 - 14:51 - کد خبر: 82327 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، توسعه و تجهیز امکانات اورژانس بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان را ضروری دانست و گفت: با توجه به کمبود فضا و نیروی انسانی در اورژانس موضوع به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

به گزارش نصر، میثم گنجه ای، دوشنبه 14 آذرماه، در گفت‌وگویی از توسعه بخش‌های نوزادان بیمارستان باقرالعلوم اهر با ۱۳ تخت ویژه و با ۱۵ تخت عادی نیز خبر داد و افزود: برای توسعه این بخش نیازمند ۷۵ میلیارد ریال اعتبار است.
وی از عوامل نارضایتی در خدمات درمانی را کمبود نیروی پرستاری و ... عنوان کرد و گفت: این ‌کمبود نیروی پرستاری از جانب شهرستان نیست بلکه استخدام پرستار از سوی وزارت بهداشت به آن‌صورت انجام نمی‌گیرد و حتی پرستاران غیربومی نیز درخواست انتقال به شهرهای زادگاه خود را دارند، هر چند کمبود پرستار در سطح کشور قابل لمس است، با این‌حال پرستاران بیمارستان باقرالعلوم اهر برای جبران کمبود نیروی پرستاری، مجبور هستند تا ساعت‌ها و روزهای بیشتری اضافه‌کاری کنند.
وی همچنین از راه‌اندازی بخش روان بیمارستان باقرالعلوم اهر برای اولین‌بار در منطقه‌ی ارسباران خبر داد و افزود: بخش روان این بیمارستان تا ۲۲ بهمن‌ماه سال‌جاری راه‌اندازی خواهد شد.
گنجه‌ای در ادامه با اشاره به خدمات رسانی بخش MRI بیمارستان باقرالعلوم اهر به بیماران شهرستان اهر و شهرستان های منطقه ارسباران گفت: این بخش بیمارستانی از آغاز افتتاح تاکنون به بیش از ۲۴۵۰ نفر خدمات ارائه کرده و بیماران را از رفت و آمد به مرکز استان رهایی داده است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان اهر از جذب اعتبار و تجهیزات درمانی با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریالی با تلاش نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی برای بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان خبر داد.
وی در ادامه از راه‌اندازی دستگاه CRM بیمارستان باقرالعلوم اهر تا پایان سال‌جاری نیز خبر داد و گفت: با راه‌اندازی دستگاه CRM در این بیمارستان به بیماران ارتوپدی خدمات ارائه خواهد نمود و دیگر لزومی به مراجعه بیماران به مراکز درمانی استان را نخواهد داشت.
انتهای پیام/
ضرورت توسعه اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار