با حضور فرماندار تبریز انجام شد:

بررسی مشکلات پساب واحدهای تولیدی شهرک چرم

1401/09/14 - 12:58 - کد خبر: 82311 نسخه چاپی

نصر: جلسه بررسی مشکلات پساب واحدهای تولیدی شهرک چرم با حضور فرماندار شهرستان تبریز، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه های ذی ربط در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، فرماندارشهرستان تبریز در این جلسه با تاکید بر رفع مشکلات مربوط به شهرک چرم تبریز گفت: ضروری است طی مدت دو هفته پسماند های صنعتی دپو شده در شهرک چرم منتقل شود.
علی جعفری آذر ادامه داد: با همکاری شهرداری منطقه 6 محل مناسب برای دفع پسماندهای صنعتی شهرک چرم تعیین و هر دو هفته یکبار و یا یکبار در ماه تمامی پسماندها به محل تعیین شده منتقل شود.
وی با اشاره به اخذ فرصت قانونی دو ساله توسط سه تصفیه خانه موجود در شهرک چرم به منظور ارتقا ملاحظات زیست محیطی ، افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان به وظیفه خود عمل نموده و باید پیگیر وضعیت این تصفیه خانه ها باشد و براساس قانون اقدام کند.
وی گفت: مدیریت شهرک چرم باید نسبت به نصب دوربین های مدار بسته در شهرک جهت جلوگیری از تخلفات پسماندی اقدام کند تا متخلفان شناسایی و پیگیری شوند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه بر رعایت استانداردهای زیست محیطی در مجموعه شهرک چرم تاکید کردو گفت: انتظار می رود فعالان صنعتی این شهرک تمام همت خود را برای رفع مشکلات موجود بکار ببندند.
محمد اسکندری تاکید کرد: استانداری آذربایجان شرقی نیز حمایت های لازم را در این راستا به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/
بررسی مشکلات پساب واحدهای تولیدی شهرک چرم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار