کولیوند مطرح کرد؛

همکاری ۱۴۰ هزار نخبه داوطلب با هلال احمر

1401/09/14 - 12:42 - کد خبر: 82306 نسخه چاپی

نصر: رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره دریافت عالی‌ترین نشان صلیب سرخ توسط این جمعیت گفت: ۱۴۰ هزار نخبه داوطلب با هلال احمر همکاری دارند.

به گزارش نصر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر در مراسم گرامیداشت روز جهانی داوطلب اظهارداشت: واژه داوطلبی، همبستگی و احسان کلمات ارزشمندی است که بیش از صد بار در قرآن به آن اشاره شده است و این موضوع در مفاهیم دینی ما به جد مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: هلال احمر امسال عالی‌ترین نشان صلیب سرخ را دریافت کرد و خدمات داوطلبانه ما در جهان هیچ‌مرزی ندارد. همچنین در حال حاضر تعدادی از مدیران ما موفق به اخذ کرسی‌های صلیب سرخ شده‌اند.
رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: امسال در اربعین نسبت به سال ۹۸ حدود پنج برابر منابع و نیرو تزریق کردیم و هم افزایی با دستگاه‌های مختلف افزایش یافت که خوشبختانه سبب افزایش کیفیت ارائه خدمات شد.
کولیوند با اشاره به اینکه هلال احمر دو میلیون داوطلب دارد، افزود: ۶۰۰ هزار نفر از این داوطلبان را جوانان و ۱۴۰ هزار نفر را نخبگان تشکیل می‌دهند.
وی تاکید کرد: اقدامات هلال احمر محدود به امدادرسانی و امور بهداشتی و درمانی‌نیست و در هر جایی کاری بر زمین مانده باشد، هلال احمر آماده است تا گره گشایی کند.
وی بیان داشت: امسال افزایش تعداد داوطلبان را مد نظر قرارداده‌ایم و برنامه‌های خوبی در این راستا در دست اقدام است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر در حوزه توانمندسازی جامعه نیز فعال شده و در صدها محله کم برخوردار کشور با بکارگیری ظرفیت‌های موجود به کمک مردم کم بضاعت شتافته است تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد و گامی مؤثر در عرصه عدالت اجتماعی بردارد.
کولیوند خاطر نشان کرد: از طرفی هلال احمر بر اساس شعار سال نیز توانسته تولیدات بسیار مطلوبی داشته باشد و شاهد هستیم که فدراسیون جهانی برای کمک رسانی به سایر کشورها از محصولات تولید شده هلال احمر خریداری می‌کند و برای آسیب دیدگان می‌فرستد. امری که موجب اشتغالزایی و خلق ثروت در کشور می‌شود.
انتهای پیام/
همکاری ۱۴۰ هزار نخبه داوطلب با هلال احمر خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار