جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

واکنش یار همیشگی کی‌روش به عملکرد ایران در جام جهانی

1401/09/14 - 11:59 - کد خبر: 82289 نسخه چاپی

نصر: دستیار «کارلوس کی‌روش» در پستی اینستاگرامی نوشت: اگر در بازی آخر کمی خوش شانس‌تر بودیم و اگر برخی از جزئیات را در دقایق پایانی می‌توانستیم رعایت کنیم امکان داشت به گل برسیم.

به گزارش نصر، الکساندر لوپز یکی از همراهان همیشگی کی‌روش بود. مربی‌ای که حدود ۵ سال در تیم ملی کار کرد و سپس با این مربی به کلمبیا رفت. او در بازگشت کی‌روش به ایران باز هم همراه او بود تا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.
تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲ شکست مقابل انگلیس و آمریکا و یک پیروزی برابر ولز به کار خود در جام جهانی پایان داد تا این بار نیز تیم ملی نتواند از گروهش به مرحله بعد مسابقات صعود کند.
الکساندر لوپز در پستی اینستاگرامی به تمجید از بازیکنان تیم ملی پرداخت و نوشت: « یک جام جهانی دیگر با تیم ملی ایران مثل جام جهانی ۲۰۱۸ را تجربه کردیم. البته اگر در بازی آخر کمی خوش شانس‌تر بودیم و اگر برخی از جزئیات را در دقایق پایانی می‌توانستیم رعایت کنیم امکان داشت به گل برسیم. گلی که بدون شک خنده روی لبان ما می‌آورد و رویای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی را محقق می‌ساخت. به هرحال ما به خاطر انجام تعهدمان و جنگندگی فوق‌العاده بازیکنانمان خدا را شکر می‌کنیم، بازیکنانی که هیجان را به دنیا نشان دادند. به خاطر قدرتی که از خودمان نشان دادیم و همچنین پیروزی فراموش نشدنی مقابل ولز در بازی دوم بسیار خوشحالیم. زمانی خودمان را نشان دادیم که کمتر کسی ما را باور داشت. به امید موفقیت تیم ملی ایران.»
انتهای پیام/
واکنش یار همیشگی کی‌روش به عملکرد ایران در جام جهانی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار