خبر/

جزئیات قتل زن تبریزی به دست شوهرش/ گفت و گو با شاهدان و بستگان

1401/09/13 - 16:09 - کد خبر: 82225 نسخه چاپی

نصر:مردی که شب گذشته در تبریز، با استفاده از کلت کمری همسر خود را به قتل رسانده و سایر اعضای خاواده اش را زخمی کرده بود در همان صحنه جنایت دستگیر شد.

به گزارش نصر، یکی از بستگان نزدیک این خانواده که نخواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار این رسانه با اشاره به جزئیات این حادثه دلخراش گفت: از چند وقت قبل، برادر علی فوت کرد و طبق رسم و رسوم قدیمی علی با همسر برادر مرحومش (که همان دختر خاله اش است) ازدواج کرد؛ زنداداش علی از همسر اولش یک فرزند نیز دارد که در حال حاضر 14 ساله است.
علی به همراه برادر دیگر خود، حسن، در ساختمان دو طبقه زندگی می کرد و روز گذشته پدر خانم حسن، که همان بردار خانم علی نیز محسوب می شود در منزل علی مهمان بودند.
اما علی به هیچ وجه موافق این مهمانی نبود و مدام از حسن می خواست تا آنان را از منزلش بیرون کنند اما حسن از این کار امتناع می کرد و می گفت بیرون کردن مهمان کار بسیار زشتی محسوب می شود و این کارباعث به هم ریختن بیشتر اعصاب علی شد.
علی از مدت ها قبل مدام کتاب های عجیب و غریب از جمله فال گیری و... می خواند و این کتاب ها ذهنش را بسیار درگیر کرده بود؛ تا این که روز گذشته و در وسط همان مهمانی، علی همسر خود را صدا می کند و می گوید بیا فالت را بگیرم؛ همسرش هم از همه جا بی خبر وقتی نزد همسرش می رود، علی با کلت کمری که به نظر می رسد از قبل آماده کرده بود، یک گلوله وسط پیشانی همسرش می زند و وی در دم جان خود را از دست می دهد.
او همچنین با همین اسلحه برادرش حسن و نیز پدر زن حسن را زخمی می کند که در حال حاضر درد بیمارستان بستری هستند؛ همچنین در این میان دختر 12 ساله برادرش نیز از ناحیه ریه زخمی شده است و در بیمارستان به سر می برد.
همچنین از همسایه های متهم و نیز شاهدان عینی ماجرا در گفت و گو با خبرنگار گفتند: روز گذشته حدود ساعت 10 شب بود که یهو صدای شلیک شنیدیم، ترسیدیم و سریع به بیرون رفتیم تا ببنیم ماجرا چیست که در کمال ناباروری حسن را دیدیم که مقابل منزلشان افتاده است و خون از بدنش می رود، تمام همسایه ها نیز بیرون آمدند. سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم.
پلیس ها و اورژانس از راه رسیدند؛ پلیس ها به داخل ساختمان رفتند و خانمی فوت شده و نیز دو مرد و یک کودک زخمی را تحویل اورژانس دادند.
همچنین پلیس ها در همان ساختمان اسلحه فرد ضارب را اخذ  و وی را همراه با خود بردند.
سرهنگ هاشم شعفی معاون اجتماعی غفرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی نیز صبح امروز با تایید خبر فوت این خانم اعلام کرد: زنی که در درگیری مسلحانه در تبریز به دلیل اختلافات خانوادگی زخمی شده بود، جان خود را از دست داد. این حادثه عصر دیروز اتفاق افتاد و مجروحان آن به بیمارستان منتقل شدند، اما زن فرد ضارب به دلیل شدت جراحات وارده درگذشت. 
انتهای پیام/
جزئیات قتل زن تبریزی به دست شوهرش/ گفت و گو با شاهدان و بستگان پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار