فرماندار بیله‌سوار مغان؛

فروش دارو بدون نسخه در شهرستان مرزی بیله‌سوار ممنوع شد

1398/09/10 - 13:43 - کد خبر: 8203 نسخه چاپی

نصر: فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: فروش بدون نسخه دارو در داروخانه‌های این شهرستان مرزی ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسن قبادی امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با توجه به اینکه بیله‌سوار در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد وهر سال تعداد زیادی از اتباع آذری برای درمان به کشورمان مراجعه می‌کنند،ادارات بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت باید نظارت مستمر و مداوم بر فعالیت داروخانه‌ها داشته باشند تا دارو بدون نسخه پزشکی تحویل افراد نگردد.

وی تامین و توزیع عادلانه نیازهای اساسی مردم را از اولویت‌های دولت برشمرد و اظهارداشت: در شهرستان بیله‌سوار نظارت بر نانوایی‌ها به گروه نظارت واگذار شده است.

وی خواستار نظارت دستگاه‌های مرتبط بر فعالیت عاملان فروش آرد شد و بیان کرد: سهمیه آرد باید به صورت عادلانه و بر اساس نیاز حقیقی مردم در بین آنها توزیع شود.

فرماندار بیله‌سوار با بیان اینکه توزیع آرد خارج از شبکه توزیع غیرقانونی است، گفت: با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

قبادی با اشاره به اینکه بیله‌سوار و جعفرآباد مغان قطب کشاورزی و اقتصادی استان اردبیل است، افزود: سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی باید به هنگام کاشت، داشت و برداشت تامین گردد تا مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی اظهارداشت: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی صاحبان انبارها و مراکز نگهداری کالا باید موجودی خود را اعلام و ثبت کنند.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است، تنها گمرک بین‌المللی استان در این شهرستان واقع است.

روزانه بیش از سه هزار مسافر آذری از طریق گمرک مرزی بیله‌سوار مغان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می‌کنند.

انتهای پیام/

فروش دارو بدون نسخه در شهرستان مرزی بیله‌سوار ممنوع شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار