مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل؛

روند پرداخت و حذف یارانه معیشتی اطلاع‌رسانی می‌شود

1398/09/10 - 13:32 - کد خبر: 8200 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: پرداخت و یا حذف یارانه معیشتی برای مشمولان و پیگیری علل حذف آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسین وطن‌دوست امروز در جلسه کمیته تخصصی اقتصادی شورای اطلاع‌رسانی یارانه معیشتی دولت تشریح کرد: با توجه به حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه معیشتی و افزایش مراجعات در این زمینه لازم است مردم از نحوه روند دریافت یارانه نقدی و معیشتی مطلع شوند.

وی افزود: برخی افراد به دلیل عدم ثبت‌نام در جریان چهار واقعه حیاتی از دریافت یارانه نقدی حذف می‌شوند که باید مردم از مهلت مقرر برای انجام تغییرات که دو ماه در نظر گرفته شده،آگاهی یابند.

وطن‌دوست ادامه‌داد: چنانچه فردی از دریافت یارانه نقدی محروم باشد، یارانه معیشتی نیز به وی تعلق نمی‌گیرد و باید اقدام به ثبت تغییرات در پرداخت یارانه نقدی کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل اظهارداشت: افرادی که یارانه معیشتی به آنها واریز نشده می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۶۳۶۹* از وضعیت دریافت یارانه خود اطلاع کسب کنند.

وی افزود: ظرف ۲۴ ساعت مشمول بودن یا نبودن برای دریافت یارانه همراه با کد رهگیری به شماره همراه ارسال می‌شود. 

وی بیان‌کرد: به دلیل واریز نشدن یارانه معیشتی برای برخی خانوارها، مراجعات مردم به فرمانداری‌ها و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش یافته و لازم است روند دریافت یارانه معیشتی برای مردم شفاف‌سازی شود تا ابهامات موجود در این خصوص کاسته شود.

انتهای پیام/

روند پرداخت و حذف یارانه معیشتی اطلاع‌رسانی می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار